فعاليت يازدهمين اتاق مادر و کودک در ايستگاه مترو فرودگاه امام خميني (ره)

    کد خبر :77447

 

يازدهمين اتاق مادر و کودک در ايستگاه مترو فرودگاه امام خميني (ره) پذيراي مادران و نوزادان آنهاست.
به گزارش  آريا، دکتر احمدي بافنده مديرعامل شرکت بهره برداري مترو تهران و حومه با اشاره به اينکه ايستگاه فرودگاه امام خميني (ره) اولين ايستگاهي است که به همت مشاور مدير عامل در امور بانوان و خانواده از اولين روز بهره برداري مجهز به اتاق مادر و کودک است افزود: يازدهمين اتاق مادر و کودک که با نام حضرت رباب سلام الله عليه نامگذاري شده و هم اکنون مشغول ارايه خدمت است.
وي گفت: مترو فضاي اجتماعي است و شرکت بهره برداري مترو تهران سعي کرده تا بهترين خدمات را نه تنها در بحث حمل و نقل بلکه در بحث هاي مختلف همچون رفاه اجتماعي به مسافران ارائه کند که افتتاح اتاق مادر و کودک در ايستگاه هاي مختلف مترو از آن جمله است.
وي با بيان اينکه اهميت دادن به حقوق بانوان از اولويت هاي متروست خاطرنشان کرد: ارتقاي سلامت و بهداشت مادر و كودك، حفظ كرامت مادران، ترويج فرهنگ تغذيه با شير مادر و برطرف کردن دغدغه مادران براي رسيدگي به نوزادانشان در اماکن عمومي شهر از جمله فوايد احداث اين اتاق ها در مترو است.
گفتني است يازدهمين اتاق مادر و کودک روز 16 مرداد همزمان با افتتاح ايستگاه فرودگاه امام خميني (ره) با حضور سيدمحمد جواد شوشتري مشاور ومديرکل دفتر شهردار تهران فعاليت خود را آغاز کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید