نقش بانک شهر در کسب درآمدهاي پايدار

    کد خبر :77435

 

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نقشدرآمدهاي پايدار در توسعه شهرهاي کشور، بانک شهر را حامي مديريت شهري دانست بر نقش تاثير گذار آن در کسب درآمدهاي پايدار تاکيد کرد.
به گزارش  آريا، حميدرضا فولادگر در خصوص همکاري بانک شهر در به سرانجام رسيدن بسياري از پروژه هاي نيمه تمام در شهرها گفت: بانک شهر طي چند سال فعاليت خود توانست به سرعت توسعه پيداکرده و بر شرايط اقتصادي شهرها تاثير گذار باشد.
وي با تاکيد براينکه بانک‌ها مي‌توانند در شرايط مختلف اقتصادي با اعطاي تسهيلات به فعالان صنايع ، اقتصاد کشور را از ورطه ورشکستگي و نابساماني نجات دهند، اظهار کرد: بانک شهر طي فعاليت چند ساله خود همواره به عنوان بانکي در کنار مردم و مسئولان آماده خدمتگزاري در حد توان خود بوده است.
فولادگر با اشاره به همکاري اين بانک در تامين مالي پروژه‌هاي عمراني استان اصفهان افزود: در حال حاضر در شهرهاي بزرگ دنيا روش‌هاي متفاوتي براي تامين پروژه‌ها وجود دارد که يکي از آنها ارائه تسهيلات از سوي بانک‌ها به شهرداري‌هاست، که بانک شهر در اين زمينه پويا بوده و برخي از پروژه هاي مهم شهري و عمراني استان را حمايت کرده است.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نقش درآمدهاي پايدار در توسعه شهرهاي کشور، گفت: بايد با استفاده از ظرفيت اين درآمدها براي بهبود بيش از پيش شهرها استفاده کرد.
فولادگر تصريح کرد: حمايت‌هاي بانک شهر از شهرداري‌ها طي چند سالاخير بسياري از اقدامات عمراني به جا مانده از گذشته را به سرانجام رساند.
وي در ادامه پيشرفت‌هاي بانک شهر در حوزه بانکداري الکترونيک و قرارگرفتن اين بانک در ميان بانک‌هاي برتر کشور را بسيار مثبت و قابل قدرداني ارزيابي کرد.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز بانکداري سنتي پاسخگوي نياز شهروندان به ويژه نسل جوان نيست و بايد نوآوري در خدمات همواره در دستور کار مديران بانکي قرار گيرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید