در جلسه شوراي مديران منطقه 22 مطرح شد؛

ماموريت هاي عمراني،اجتماعي و ترافيکي در بحث نگهداشت شهر با قوت بيشتري پيگيري شود

    کد خبر :77315

 

شهردار منطقه 22 در جلسه شوراي مديران و معاونين منطقه اجراي هر چه بيشتر و بهتر فعاليت هاي عمراني، اجتماعي، ترافيکي و امور شهري در بحث نگهداشت را خواستار شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، مولايي شهردار منطقه در جلسه شوراي معاونين و مديران منطقه در سخاني با تاکيد بر ضرورت اجراي هر چه بيشتر و بهتر ماموريت هاي اجتماعي،فرهنگي،عمراني و … در بحث نگهداشت شهر خاطرنشان کرد:کليه برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي در بحث نگهداشت شهر بايد به گونه اي اجرا و برنامه ريزي شود که به تحقق اهداف فرهنگي و ارتقاء رفتارهاي شهروندان و فرهنگسازي هنجارهاي اجتماعي در جامعه منجر شود. اجراي ماموريت هاي فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران از جمله تفکيک پسماند از مبدا، نظافت شهري،آسمان آبي-زمين پاک و… از جمله برنامه هايي است که بايد با نگاه ويژه اي در سطح منطقه انجام و با اجراي اين برنامه ها شاهد اثرگذاري کارهاي فرهنگي در منطقه و جامعه باشيم.
وي افزود:بحث کودکان کار يکي از مهمترين موضوعات اجتماعي و فرهنگي در بحث آسيب هاي اجتماعي در منطقه است که متاسفانه حاشيه هايي نيز به دنبال داشته است. در اين راستا شايسته است اطلاع رساني عمومي و آگاه سازي شهروندان در بحث ماموريت هاي اجتماعي شهرداري تهران در قالب هاي مختلف و به بهترين شکل ممکن اجرا شود.
مولايي در ادامه خاطرنشان کرد:بهره گيري از توان نواحي چهارگانه در اجراي برنامه هاي عمراني،ترافيکي، اجتماعي و … و پيگيري و مديريت نواحي در اجراي برنامه ها لازم و ضروري است و هرگونه فعاليت عمراني که در سطح منطقه از سوي معاونت هاي مختلف شهري صورت مي پذيرد، بايد با هماهنگي نواحي انجام گيرد و شهرداران نواحي در صورت عدم آگاهي از فعاليت هاي اجرايي مي توانند از اجراي آن ممانعت به عمل آورند.
شهردار منطقه 22 با تقدير از تلاش ها و زحمات کليه همکاران در بحث افتتاح فاز غربي بزرگراه شهيد حکيم گفت: به لطف خدا بزرگراه شهيد همدانيان با تلاش کليه همکاران در شهرداري تهران و شهرداري منطقه 22 به ثمر نشست. اين مهم اتفاق نمي افتاد مگر با تلاش و پيگيري هاي صورت گرفته در تمامي زمينه ها از بحث آزادسازي و تملک اراضي تا نظافت و رفت و روب آن که بحمدالله با تلاش شبانه روزي همکاران شاهد افتتاح اين راه مواصلاتي مهم در غرب شهر تهران بوديم.
وي با ابراز خرسندي از افتتاح دو بوستان مهم در سطح منطقه ابراز کرد:به لطف خدا با تلاش يک ماهه همکاران در حوزه هاي عمراني، امور شهري و نواحي دو بوستان يک هکتاري “شهداي ترور” و بوستان هفده هزار مترمربع “شهداي مرزباني” در منطقه افتتاح و به بهره برداري رسيد و طبق ادوار قبل رسيدگي بيشتر و بهتر بوستان هاي منطقه اي و فرا منطقه اي براي استفاده شهروندان در فصل تابستان به خوبي صورت پذيرد.
وي در پايان اظهار کرد:طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته تا پايان مديريت شهري صورت گرفته هيچ گونه پروژه جديد آغاز و تعهد جديد ايجاد نمي شود و بحث نگهداشت شهر و موضوعات مرتبط به آن در اولويت برنامه ها و در دستور کار قرار خواهد گرفت.
گفتني است در پايان اين جلسه از زحمات داداشي مسئول اسبق گزينش منطقه22 تقدير و به جاي وي قضات لو به اين سمت منصوب شد.همچنين مهدي اسفندياري به سمت شهردار ناحيه 3 منصوب شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید