معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 6 خبر داد؛

برپايي بازارچه توانمندسازي زنان سرپرست خانوار در بوستان لاله

    کد خبر :77278

 

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 6 از برپايي بازارچه توانمندسازي با توليدات زنان سرپرست خانوار در راستاي جشنواره فرهنگي هنري داستان تابستان خبر داد و گفت: بازارچه توليدات زنان سرپرست خانوار با بيش از 5 غرفه تا 18 شهريور در پارک لاله برپا است.
به گزارش  آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 6، مهرشاد الله ويردي با بيان اينکه معاونت اجتماعي نگاه ويژه اي بر توانمندسازي زنان سرپرست خانوار و ايجاد اشتغال براي آنها دارد گفت: خوداتکايي و استقلال اقتصادي افراد و خانواده هاي نيازمند از طريق مهارت آموزي، ايجاد اشتغال و در اختيار گذاشتن غرفه فروش محصولات بر همين اساس صورت مي گيرد.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 6 توضيح داد: توليدات مشاغل خانگي اين غرفه ها شامل روتختي و رو بالشتي گلدوزي شده، پوشاک، وسايل تزييني، هنري و صنايع دستي از ساعت 8 لغايت 23 در بوستان لاله داير است.
الله ويردي با اشاره به برگزاري جشنواره داستان تابستان در بوستان لاله توضيح داد: اين جشنواره تا 20 شهريورماه با ويژه برنامه هاي فرهنگي و هنري و با دعوت از گروه هاي نمايشي و موسيقي در ميدان آبنماي پارک لاله برگزار شده و روزانه بيش از هزارنفر تماشاگر دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید