دوره هاي جديد آموزش گل و گياه در منطقه 11آغاز شد

آشنايي با گياهان دارويي ،گل هاي آپارتماني ، هرس و سبزيکاري

    کد خبر :77272

 

معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري منطقه 11 از آغاز دوره هاي جديد تئوري و عملي گل و گياه در مراکز تحقيقات ،آموزش و مشاوره فضاي سبز خبر داد.
به گزارش  آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11؛ کورش خرد با اشاره به اين که تمامي کلاس ها با توجه به درخواست شهروندان برنامه ريزي شده است؛ گفت: سر فصل هاي اين كلاس­ها از تنوع بالايي برخوردار است و براي پوشش دهي بهتر؛ در تمامي مراكز از جمله بوستان­هاي رازي، قبله و گلخانه آموزشي برگزار مي شود تا علاقمندان با توجه به دسترسي خود در اين كلاس­ها شركت كنند.
او هدف از برگزاري كلاس­هاي آموزشي را افزايش آگاهي شهروندان در رابطه با گياهان آپارتماني، گياهان پركاربرد در فضاي سبز، گياهان دارويي و … عنوان کرد و ادامه داد: در كلاس آموزش سبزيكاري نحوه آماده سازي زمين براي كاشت انواع سبزي هاي برگي و همچنين نحوه كاشت سبزي هاي مناسب براي اين فصل مانند ريحان، تره، شويد، شاهي و….به صورت عملي آموزش داده مي شود. همچنين در كلاس هرس سبز پيرامون هرس در فصل تابستان و اصول هرس اطلاعات ارائه مي شود و در كلاس گياهان آپارتماني هم در رابطه با شناخت نيازهاي گياهان و نحوه نگهداري از آن­ها در محيط هاي آپارتماني و منازل؛ آموزش عملي به علامندان ارائه خواهد شد.
علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در دوره هاي آموزشي گل و گياه مي توانند با شماره 55427494 مركز تحقيقات، آموزش و مشاوره فضاي سبز منطقه 11تماس بگيرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید