طرح بيش از 200 پيشنهاد در نظام پيشنهادات معاونت فني و عمراني شهرداري تهران

    کد خبر :77254

 

طي يک سال گذشته، بيش از 200 پيشنهاد مختلف در نظام پيشنهادات معاونت فني و عمراني شهرداري تهران طرح و بررسي شده است.
به گزارش آريا به نقل از پايگاه خبري معاونت فني و عمراني شهرداري تهران، مهندس مهدي شريفيان مديرکل اداره برنامه‌ريزي و توسعه شهري، ضمن اعلام خبر فوق افزود: از زمان تشکيل نظام پيشنهادات معاونت فني و عمراني، بيش از 200 پيشنهاد مختلف در جهت بهبود فرآيندها و روش ها مطرح و توسط مديران اجرايي تشکيلات فوق مورد ارزيابي و امتيازدهي قرار گرفته است.
وي با اشاره به نشست اخير کميته نظام پيشنهادات معاونت فني و عمراني که با حضور تني چند از مديران و کارشناسان اداره کل برنامه ريزي و بودجه معاونت مالي و اقتصاد شهري و همچنين کميته عالي نظام پيشنهادات شهرداري تهران برگزار شد، از بازنگري در نحوه امتياز دهي به پيشنهادات خبر داد و گفت: نحوه ارزيابي پيشنهادات و روش هاي امتياز دهي، با تدوين مجموعه اي از ضوابط و معيارهاي نوين، استانداردسازي خواهد شد تا فرآيند عملياتي ساختن پيشنهادات راهگشا بيش از پيش تسهيل شود.
گفتني است نظام پيشنهادات شهرداري تهران، نظامي مدون براي به کارگيري ايده ها و نقطه نظرات کارکنان در جهت بهبود فعاليت هاي سازماني است. در اين ساختار، نظرات و پيشنهادات دريافت شده و پس از بررسي و کارشناسي، تصويب يا رد مي شوند. در واقع هدف از ايجاد نظام پيشنهادات، به وجود آمدن زمينه اي مناسب براي مشورت و تبادل نظر ميان کارمندان و مديران و در نتيجه ايجاد دغدغه ساماندهي و تحول در تمام افراد شاغل هر مجموعه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید