بی اعتنایی شهید رکن آبادی به وزیر علوم رژیم صهیونیستی

    کد خبر :77160

زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در اجلاس سالانه سازمان ملل شهید رکن آبادی هم به عنوان نماینده وزارت امور خارجه همراه بنده بودند، قبل از آغاز اجلاس خواستیم دیداری با دبیر کل سازمان ملل یا یونسکو بود داشته باشیم لذا به اتاقی که به این منظور وجود داشت رفتیم.

به گزارش افکارنیوز، به دنبال واکنش های فراوان به بازی دو فوتبالیست کشورمان حاج صفی و شجاعی در مقابل تیم فوتبال رژیم صهیونیستی و محکوم کردن این حرکت از سوی مردم و مسئولین و همچنین واکنش محمد داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان به این حرکت، برخی رسانه ها برای تطهیر و توجیه اقدام این بازیکنان، تصویر زاهدیوزیر علوم دولت احمدی نژاد را در کنار وزیر علوم رژیم صهیونیستی منتشر و ادعا کردند، چرا زمانی که یک وزیر با مسئولی از این رژیم دیدار داشته، کسی به آن واکنشی نشان نداده است و اکنون وی رییس کمیسیون آموزش مجلس است.

براین اساس زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و وزیر علوم دولت احمدی نژاد موضوع این عکس را تشریح کرد و گفت: این تصویر مربوط به دوره تصدی بنده بر وزارت علوم است که هیچ گفتگو و دیداری با این شخص در آن زمان انجام نشد.

وی ادامه داد: برای حضور در اجلاسی که برای وزرای علوم در اردن برگزار شده بود به این کشور رفتم و بالطبع وزیر علوم رژیم صهیونیستی هم در آن اجلاس حضور داشت.

زاهدی تاکید کرد: این اتفاق به همان شکل است که وقتی رییس جمهور در اجلاس سالانه سازمان ملل شرکت می کند در همان وقت رژیم صهیونیستی هم حضور دارد، اما هیچ گفتگو و دیداری انجام نمی شود.

نماینده مردم کرمان تصریح کرد: در همان زمان وزارت بنده که این دروغ ها منتشر شد روابط عمومی وزارتخانه اطلاعیه و توضیح کافی را ارائه کرد و تابناک با عنوان اقدام انقلابی وزیر علوم آن را منتشر کرد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: حتی با وجود آنکه صندلی ها و پرچم کشورها براساس حروف الفبا چیده می شود و ایران و رژیم صهیونیستی در کنار هم قرار میگیرند، بنده شرط گذاشتم که نباید این اتفاق بیافتد وگرنه در اجلاس شرکت نمی کنم.

وی در ادامه افزود: در این سفر شهید رکن آبادی هم به عنوان نماینده وزارت امور خارجه همراه بنده بودند، قبل از آغاز اجلاس خواستیم دیداری با دبیر کل سازمان ملل یا یونسکو بود داشته باشیم لذا به اتاقی که به این منظور وجود داشت رفتیم.

زاهدی اظهار داشت: من و شهید رکن ابادی نشسته بودیم که وزیر علوم رژیم صهیونیستی وارد شد.

وی با اشاره به تصویر منتشر شده گفت: حتی دقت کنید صندلی وی با ما تفاوت دارد، زیرا خودش صندلی را برای نشستن در کنار ما قرار داد.

نماینده مردم کرمان افزود: هنوز سی ثانیه نگذشته بود که شهید رکن آبادی گفت این شخص وزیر علوم رژیم صهیونیستی است، لذا ما سریع بلند شده و اتاق را ترک کردیم.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این عکس در همان زمان برای اولین بار از سوی این رژیم منتشر شد و این امر در حالی است که در آن اتاق هیچ دوربین عکاسی قرار نداشت و رژیم صهیونیستی با استفاده از شبکه نفوذ خود این تصویر را از دوربین‌های مدار بسته استخراج کرد.

وی تاکید کرد: هیچگونه دیدار و صحبتی از سوی ما انجام نشد هیچ کسی حتی رییس جمهور هم حق دیدار و صحبت با این رژیم را ندارد، چه برسد به یک وزیر.

زاهدی خاطرنشان کرد: این موضوع در همان سال به صورت کامل توضیح داده شد و متاسفانه بار دیگر به این دروغ پرداخته می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید