پیام تسلیت رئیس سازمان دارالقرآن در پی شهادت «محسن حججی»

    کد خبر :77136

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با انتشار پیامی شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم «محسن حججی» از کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در پی شهادت «محسن حججی» مدافع حرم آل‌الله توسط گروهک تروریستی داعش ، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم که در جوار بارگاه منور نبوی حضور داشته، با انتشار پیامی شهادت مظلومانه این شهید بزرگوار را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

در ادامه پیروزی‌های دلاورمردان جبهه مقاومت در کشور عراق و سوریه و شکست‌های مفتضحانه جبهه کفر، بار دیگر تکفیریان خون‌آشام با روش ناجوانمردانه و الهام گرفته از خوارج و فتوای سراسر کفر مفتیان خودفروخته، به طرز ناجوانمردانه پس از به اسارت در آوردن شهید عرصه‌های فرهنگی و جوان برومند شهید «محسن حججی» چون اربابش حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سر از بدن او جدا کردند.

اینجانب از طرف خود و همکاران عزیزم، شهادت غریبانه این جوان عزیز را که در تصاویر دریافتی شکوه و عظمت نگاهش در لحظه اسارت نیز لرزه بر اندام تکفیریان انداخته بود، ابتدا به پدر و مادر بزرگوارش و سپس، به همسر صبور و فرزند دوساله اش تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از ایزد لایزال علو درجات و هم‌نشینی این شهید سرافراز را با حضرت علی اکبر(ع) مسئلت می‌نمایم.

بدون تردید شهادت این عزیزان که برای دفاع حریم پیامبر و اهل بیت(ع) و شهادت در راه مولا و مقتدای خود از سرپا نمی‌شناسند، زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه و نابودی استکبار و تکفیریان خواهد بود. ان‌شاالله

در جوار بارگاه شریف حضرت پیامبر(ص)، توفیقات روزافزون جبهه مقاومت را در مقابل تکفیریان و رأس آنان استکبار جهانی و خودفروختگان منطقه را خواستارم».

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

مهدی قره شیخلو

19 مردادماه سال 1396

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید