رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر عنوان کرد

انتقال تجربیات اعضای سازمان جوانان در اردوهای نشاط و امید

    کد خبر :76983

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در اردوهای نشاط و امید اعضا در مورد فعالیت‌های بشردوستانه و در راستای انتقال تجربیات خود با یکدیگر مشارکت می‌کنند.

مسعود حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برگزاری اردوهای نشاط و امید گفت: این اردوها با حضور 1200 نفر از دبیران کانون‌های جوانان و کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال احمر و اعضای فعال سازمان جوانان از 15 مرداد آغاز شده و تا اول شهریور ادامه دارد که در این مدت چند اردو برگزار می‌شود.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر اضافه کرد: در این اردوها اعضا، در مورد فعالیت‌های بشردوستانه و در راستای انتقال تجربیات خود با همدیگر مشارکت می‌کنند.
وی در مورد برگزاری کارگاه‌های مختلف در اردوها عنوان کرد: همچنین در طول برگزاری اردو چند کارگاه از جمله کارگاه ارتباط موثر، مسیر موفقیت و جلسات هم‌اندیشی منتخبان و دبیران مجامع کانون‌های دانشجویی در مورد فعالیت‌های جمعیت مد نظر قرار دارد.
حبیبی ادامه داد: در مورد طرح‌های مختلف سازمان جوانان مانند طرح پیمان که در رابطه با پیشگیری از اعتیاد است و طرح‌های دیگر مانند طرح سحر(سازماندهی حمایت های روانی و اجتماعی پس از بلایا) و کاروان نیکوکاری نیز بحث و گفت و گو می‌شود.
وی در مورد اردوی انزلی نیز گفت: تمام اعضای حاضر در اردوی انزلی در برنامه‌های گروهی از جمله حضور در تالاب انزلی و سایر فعالیت‌های تفریحی شرکت کردند.
حبیبی عنوان کرد: مرحله اول اردوها با حضور دبیران کانون‌های جوانان برگزار شد ‌و در حال حاضر مرحله دوم اردو با حضور دبیران کانون‌های دانشجویی و فعالان طرح‌های سازمان جوانان در حال برگزاری است. همچنین 2 اردو هم برای خواهران نظر داریم و در شهریور نیز اردویی با حضور اعضای کانون‌های روستایی برگزار می شود.
وی با اشاره به بازدید رئیس جمعیت هلال احمر از اردوهای نشاط و امید در انزلی در مورد این اردوها اظهار کرد: روز گذشته(جمعه) دکتر ضیائی از اردوی انزلی بازدید کرد و در جریان این بازدید بر این مسئله تاکید کرد که جوانان اتکا و امید ما در جمعیت هستند. فعالیت آنها جزو اصلی‌ترین فعالیت‌های جمعیت محسوب می‌شود. فعالیت‌های داوطلبانه آنها مهمترین رکن جمعیت محسوب می‌شود و دکتر ضیائی به این نکته هم تاکید کرد که تمام مسئولان جمعیت در تمام سطوح باید فرصت همکاری برای جوانان را فراهم کنند و فعالیت‌هایی مانند اردوهای نشاط و امید در آینده گسترده تر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید