آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه ثلاث باباجانی کرمانشاه اطفا شد

    کد خبر :76803

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه، صبح امروز با همکاری گسترده مردم، مسئولان منابع طبیعی، هلال احمر و مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور اطفا شد.

به گزارش  تسنیم، آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه، صبح امروز با همکاری گسترده مردم، مسئولان منابع طبیعی، هلال احمر و مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور اطفا شد.

خلبان محمد مهدی نوری آل آقا، رmیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور در گفت‌وگو با تسنیم گفت: این آتش سوزی که چهارشنبه شب از منطقه گوریشه ثلاث باباجانی آغاز شده و به منطقه دولی دره رسیده بود ساعاتی پیش به طور کامل اطفا شد.

وی با اشاره به صعب‌العبور بودن مناطقی که طعمه حریق شده بود افزود: هلیکوپتر مرکز صبح روز پنجشنبه با استفاده از بسکت مخصوص اطفا حریق، بیست هزار لیتر آب بر آتش ریخت. ساعاتی بعد حدود 120 نفر برای اطفای حریق خود را به منطقه رساندند و با هلیکوپتر به ارتفاعات رفته ومشغول اطفا آتش شدند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر نیروهای مردمی در کنار نیروهای منابع طبیعی برای اطفای حریق گفت: فعلا نمی‌توان وسعت منطقه ای که طعمه حریق شده را اعلام کرد اما حدوداً بیست هکتار جنگل و مرتع طعمه حریق شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید