شرايط پزشکي کاروان ويژه جانبازان در حج مطلوب است

    کد خبر :76788

 

پزشک ويژه کاروان جانبازان در حج سال جاري، شرايط فعلي جانبازان در حج را مطلوب توصيف کرد و گفت: استراحت کافي و مصرف غذاي مناسب از موارد ضروري براي جانبازان در سفر حج است.
به گزارش آريا، دکتر مسعود جوادي پزشک کاروان ويژه حج جانبازان، شرايط فعلي جانبازان در مناسک حج را مطلوب توصيف کرد و گفت: در اين کاروان، جانبازان به همراه همسران و نزديکانشان حضور دارند و پيش از سفر بررسي هاي لازم براي آزمايش سلامتي و شرايط جسمي آنها صورت گرفته و در برنامه هاي آموزشي برگزار شده نوع بيماري و مجروحيت آنها مشخص و بررسي شده است.
وي ادامه داد: در بررسي هاي صورت گرفته جانبازاني که شرايط خاص داشتند مورد توجه ويژه قرار گرفته و پس از مذاکره با هيئت پزشکي حج، داروهاي مورد نياز آنها تهيه شد و موارد درماني و بهداشتي خاص براي آنها توضيح داده شده است.
پزشک کاروان ويژه حج جانبازان با تأکيد بر ضرورت رعايت مسائل بهداشتي توسط جانبازان در حج خاطرنشان کرد: در صورت رعايت بهداشت از سوي عزيزان جانباز سطح سلامتي آنها بالا رفته و نيازي به داروي جديد نخواهد بود ضمن اينکه استراحت کافي و مصرف غذاي مناسب از موارد ضروري براي جانبازان در سفر حج است تا ان شاءالله اعمال واجب خود را بتوانند در کمال صحت و سلامت انجام دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید