مرد جوان، پسر يک کارخانه دار را به آتش کشيد!

    کد خبر :76715

 

مرد جواني که به رابطه پنهاني همسرش با پسر يک کارخانه دار ظنين شده بود با نقشه‌اي از پيش تعيين شده او را به آتش کشيد.
به گزارش  آريا، مرد جواني که به رابطه پنهاني همسرش با پسر يک کارخانه دار ظنين شده بود با نقشه‌اي از پيش تعيين شده او را به آتش کشيد.
12 مرداد امسال رهگذران و رانندگاني که از محله‌اي دراطراف کهريزک مي‌گذشتند، خودروي پرايدي را در حال سوختن ديدند. همان موقع چند نفر از آنها به کمک راننده پرايدي رفتند که در چند قدمي خودرواش روي زمين افتاده بود و تلاش مي‌کرد آتشي را که به لباس‌هايش گرفته بود خاموش کند. در حالي که پرايد هم در حال سوختن بود مرد جوان پس از خاموش شدن آتش لباسهايش به حاضران گفت: يکي از دوستانش نيز داخل خودرو گرفتار آتش شده است و از مردم کمک خواست. بدين‌ترتيب حاضران در صحنه جواني را از داخل خودرو بيرون کشيدند و او را که نامش شهاب بود نيمه جان به بيمارستان رساندند اما ساعتي بعد جان سپرد.
در ادامه تحقيقات راننده خودروي پرايد- کامران- به کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي گفت: «تصميم گرفته بودم براي آب‌بندي خودروي جديدم به شهرستان بروم. براي همين از دوستم شهاب خواستم با من همراه شود. اما درطول راه ناگهان ماشين آتش گرفت و من بسرعت خودرو را در کنار خيابان متوقف کردم. در اين بين خودم هم در حال سوختن بودم که با عجله از ماشين بيرون پريدم و از مردم کمک خواستم تا دوستم را هم از داخل ماشين بيرون بياورند.
درحالي که به نظر مي‌رسيد مرد جوان واقعيت را بيان نکرده است، به بازپرس ايلخاني از شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران اعلام شد که شهاب هم در بيمارستان فوت شده است.در ادامه بررسي‌ها نيز مشخص شد خودروي پرايد به طورعمدي و با ريختن بنزين آتش زده شده است. با مشخص شدن علت آتش‌سوزي، فرضيه قتل شهاب قوت گرفت. درچنين شرايطي کامران که خود را با مدارک ومستندات پليس روبه‌رو ديد به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «6 ماهي در کارخانه پدر شهاب مشغول کار بودم که در اين مدت با شهاب دوست شدم.
اما بعد که از کارخانه بيرون آمدم به دوستي‌مان ادامه داديم. اما مدتي بعد به او مشکوک شدم و تصور کردم او با همسرم رابطه پنهاني دارد. با اين سوءظن، او را به بهانه‌اي سوار ماشينم کردم و راه افتاديم. از قبل مقداري بنزين گرفته بودم که در بين راه بطري را روي سر شهاب ريختم و او را يکدفعه آتش زدم. اما در اين ميان خودم هم آتش گرفتم و فوراً از ماشين پياده شدم. سرهنگ مکرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ضمن اعلام اين خبر گفت: تحقيقات تخصصي در رابطه با اين جنايت همچنان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید