پايان پرونده جنايت 12 ساله زن خيانتکار

    کد خبر :76701

 

پرونده قتل فجيع مرد جواني که 12 سال قبل در توطئه طراحي شده توسط همسرش و با همکاري دو مرد غريبه تکه تکه شده بود، با تعيين ديه 180 ميليون توماني و 15 سال حبس براي متهمان وارد مرحله تازه‌اي شد.

به گزارش آريا، رسيدگي به اين پرونده در سال 84 و با گزارش ناپديد شدن مرد جواني ازسوي برادرش، در دستور بررسي قرار گرفت. برادرمردگمشده به مأموران گفت: «چند روزي است برادرم «فرشيد» ناپديد شده و همسرش مدعي است قاچاقي به کربلا رفته است.اما من که به موضوع مشکوک شده بودم به بررسي رفت وآمدها وتماس‌هاي زن برادرم پرداختم و فهميدم او با مرد ناشناسي درتماس است.»

با اين سرنخ، تحقيقات براي رديابي مرد جوان آغاز شد و همسر او به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد. اين زن در بازجويي‌ها به داستانسرايي‌هايش ادامه داد و مدعي شد آخرين بار با شوهرش قبل از اينکه مرز را ترک کند تماس گرفته اما رديابي تلفن همراه مرد گمشده نشان مي‌داد او از تهران خارج نشده است. کارآگاهان همزمان با بازجويي‌هاي تخصصي از زن جوان و با ردگيري تماس‌هاي اين زن، مردي به نام «علي» و پسرعمه‌اش را بازداشت کردند.

دو متهم پس از دستگيري با اعتراف به قتل «فرشيد» مدعي شدند جسد مثله شده اين مرد را در نقاط مختلف ورامين انداخته‌اند. اين در حالي بود که جسد چند تکه مردي ناشناس پيش از دستگيري متهمان پيدا شده بود که درادامه مشخص شد متعلق به قرباني ماجراست. با اين اعترافات همسر متهم نيز دوباره تحت بازجويي قرار گرفت و اعتراف کرد که به خاطر آزار و اذيت‌هاي شوهرش نقشه قتل او را کشيده است. اما اين ادعا از سوي فرزندانش رد شد.بدين ترتيب اين پرونده براي رسيدگي به شعبه دوم دادگاه کيفري يک استان تهران فرستاده شد و قضات همسر مقتول را به اتهام معاونت در قتل به 15 سال حبس محکوم کردند و دو مرد قاتل نيز در ازاي پرداخت 180 ميليون تومان (هر کدام 90 ميليون) موفق به دريافت رضايت از خانواده مقتول شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید