طلب ۳۰ میلیون دلاری زاگرس خودرو از پروتون

    کد خبر :76674

عضو هیأت مدیره عظیم خودرو از طلب ۳۰ میلیون دلاری زاگرس خودرو از پروتون خبر داد و گفت: قرارداد با پروتون قطعی نشده است و در حال رایزنی این موضوع هستیم.

به گزارش  تسنیم، رضا عظیمی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه خودروی مشهد در خصوص همکاری با پروتون و خرید زاگرس خودرو اظهارداشت: طبق قرارداد قرار بود همکاری مان بازاگرس خودرو ادامه داشته باشد که متاسفانه دوستان ایرانی اختلافاتی را مطرح کردند که همکاری تا رفع این مسایل به تعویق افتاد .

وی با اشاره به طلب 30 میلیون دلاری زاگرس خودرو از پروتون، افزود: قرارداد با پروتون قطعی نشده است و در حال رایزنی این موضوع هستیم.

عضو هیأت مدیره عظیم خودرو در مورد همکاری های این شرکت با چینی ها و میزان تولید ساوانا ، گفت: توانایی تولید سالانه 40 هزار خودرو را داریم که بخشی از این ظرفیت به ساوانا تعلق دارد که حدود 7 الی 10 هزار دستگاه خواهد بود . باید اشاره کنم در سگمنت زیر 40 هزار دلار مجبور به همکاری با چینی ها هستیم و بالای 40 هزار دلار به لاکچری های اروپایی اختصاص دارد.

به گزارش تسنیم، چند سال پیش شرکت پروتون با یکی از مجموعه های ایرانی به نام زاگرس خودرو قرارداد همکاری امضا کرد اما این قرارداد به دلیل اختلاف های مالی ادامه پیدا نکرد. از وقتی این کارخانه خریداری شده است مذاکرات با پروتون آغاز شده و گویا قرار است مجددا در مورد تولید یک خودرو به نام جنسیس 2 تفاهم هایی به دست بیاید. البته امضای این قرارداد منوط به مشخص شدن مباحث مالی طرفین است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید