آیت‌الله جنتی: نمایندگان سلفی‌گیر توبه کنند

    کد خبر :76538

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری از حواشی بوجود آمده از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف انتقاد کرد و از آنان خواست علاوه‌بر عذرخواهی از ساحت مردم، از این کار خود توبه کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی، رئیس کمیسیون تحقیق در جلسه این کمیسیون که عصر امروز در دبیرخانه مجلس خبرگان در قم برگزار شد، ضمن اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری و قدردانی از برگزارکنندکان این مراسم ها از حواشی بوجود آمده از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف، انتقاد کرد و از این عده خواست علاوه بر عذرخواهی از ساحت مردم از این کار خود توبه کنند.

همچنین جلسات کمیسیون‌های “تحقیق”، “سیاسی-اجتماعی” و “۱۰۷ و ۱۰۹ قانون اساسی” پیش از ظهر و نیز کمیسیون “حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه” برگزار شد و در جلسات این کمیسیون‌ها، موضوعات مربوط به شرح وظایف مجلس خبرگان، مباحث اجلاس آتی خبرگان که در شهریورماه تشکیل خواهد شد و نیز مسائل داخلی، منطقه ای و بین‌المللی با حضور یکی از کارشناسان مسائل سیاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، اجلاسیه آینده مجلس خبرگان رهبری که سومین اجلاس رسمی دوره پنجم محسوب می شود در تاریخ ۲۸ و ۲۹ شهریور در تهران برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید