تشریح نکات انتخاب شهردار تهران

    کد خبر :76495

عضو منتخب شورای شهر پنجم در مورد برنامه‌ها و روند انتخاب شهردار تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، حسن رسولی درکانال تلگرام خود نوشت: «دو روز پی در پی استماع برنامه‌های نامزدان چهارگانه شهردار تهران را حاوی نکات زیر دیدم که می‌توان به انسجام تشکیلاتی شورای پنجم به همراه فضای آزادانه تضارب آراء، برنامه‌های متقن، علمی و عملیاتی اشاره کرد. همچنین هم پوشانی مناسبی با عیار کارشناسی بین برنامه ها به چشم می خورد و هیچ گونه نشانی از رقابت بین کاندیداها از حیث جوانب حذفی آن دیده نشد.

نظم و متانت و اخلاق جاری و ساری بود حتی یک مورد تنش مشاهده نشد، شفافیت و شیشه‌ای بودن فضای گفت‌وگو که رکنی از گفتمان اصلاح طلبی است هویدا بود خبرنگاران حضور داشتند مراسم از طریق فضای مجازی پخش مستقیم می‌شد و یک دستی شورا و نامزد ها مانع از طرح سوالات و ابهامات نبود پرسش‌ها و پاسخ‌ها جدی و صریح بود که از دیگر ویژگی‌های بازار این جلسات بود.

انصافا کاندیداها با استفاده از ظرفیت های کارشناسی در اختیار تصویری گویا از فرصت ها،چالش ها و راهکارهای غلبه بر این موانع معرفت خوبی به ما و شهروندان از حوزه مدیریت شهری دادند و قرار بود نامزد شهرداری با رای ٢١نفره انتخاب شود.

آقایان مرعشی،دکتر مهر علیزاده و سرکار خانم دکتر کولایی که کاملا تجهیز شده و مسولیت پذیر وارد عرصه شده بودند به عنوان اعضای موثر جامعه اصلاح طلب پایتخت همدلانه با انصراف از رقابت و پس از مستحضر شدن از گرایش غالب شورا ما را در تحقق این وعده به بهترین وجه ممکن یاری دادند و تلاش کردیم تمامی معیار های توافق شده در فرایند انتخاب شهردار در مصداق گزینی رعایت شود . همچنین حضور زنان و جوانان در شورا و بروز و ظهور بی بدیل دکتر کولایی در بین نامزدها و برنامه در تراز تهران این بانوی دانشگاهی متدین و انقلابی، یکی از وجوه تمایز این دوره است.

به سهم خودم از همه این بزرگان(نامزدها)سپاسگزارم ای کاش از نعمت تداوم حضور دکتر افشانی نیز بهره مند بودیم.

برای برادر عزیزم دکتر نجفی که ازمدیران مجرب و پاکدست نسل اول انقلاب است آرزوی کسب توفیق الهی دارم.

امیدوارم او بتواند به عنوان یار بیست و دوم ما از همراهی سایر نامزدها بهره جسته و فصل نوینی از دوره مدیریت اصلاح طلبانه و کارآمد را پس از ١٤سال به همشهریان محترم تقدیم کنیم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید