ضیایی: در صورت تامین اعتبار 500 میلیاردی، خبرهای خوبی از هلال احمر در راه است

    کد خبر :76421

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امکانات هلال احمر برای مردم است و در صورتی که اعتبار 500 میلیارد تومانی مصوب مجلس برای حوادث و امداد و نجات تامین شود، خبرهای خوبی از هلال احمر شنیده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر ضیائی که به منظور بازدید از اردوهای نشاط و امید جوانان هلال احمر به استان گیلان سفر کرده است، صبح امروز با محمد علی نجفی استاندار گیلان دیدار کرد.

در این دیدار طرفین با اشاره به حادثه خیزی استان گیلان و حجم بالای تردد مسافران در طول سال، بر ضرورت حمایت از هلال احمر استان و افزایش تجهیزات امداد و نجات استان تاکید کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه استان گیلان به رغم طبیعت سرسبز، نیازمند توجه بیشتر برای ارتقای زیرساخت هاست، در خصوص تجهیز امکانات جمعیت هلال احمر استان ها، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تأمین خودروهای نجات و تجهیزات امداد و نجات را در سطح سخت افزاری عملی کنیم.

ضیائی تاکید کرد: امکانات هلال احمر برای مردم است و در صورتی که اعتبار 500 میلیارد تومانی مصوب مجلس برای حوادث و امداد و نجات تامین شود، خبرهای خوبی از هلال احمر شنیده خواهد شد.

قول مساعدت استانداری گیلان برای ساخت آشیانه بالگرد

استاندار گیلان نیز ضمن قدردانی از اختصاص بالگرد به هلال احمر استان، در خصوص ساخت آشیانه بالگرد قول مساعد داد.

نجفی بارش برف های سنگین، بارندگی ها، طوفان، زلزله و حوادث دریایی را از سوانح مهم استان برشمرد.

در این دیدار مهدی ولی پور؛ مدیرعامل هلال احمر استان گیلان نیز اظهار امیدواری کرد که تا پایان شهریور امسال، ناوگان پشتیبانی استان به میزان 100 درصد نوسازی شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی در بدو ورود به فرودگاه سردار جنگل رشت از سوی دکتر تاجیک؛ مشاور استاندار، حجت الاسلام و المسلمین موسوی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان، مدیران و اعضای تیم واکنش سریع هلال احمر استان استقبال شد.

لازم به ذکر است، اردوهای نشاط و امید، امسال در 4 نوبت با حضور بیش از 1200 نفر از دبیران و اعضای فعال طرح های سازمان جوانان هلال احمر از 14 مرداد تا اول شهریور در اردوگاه مهر سازمان جوانان هلال احمر در بندر انزلی برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید