نماینده مردم تهران:

تقدیر مجلس از زحمات طیب‌نیا/ خواست نمایندگان حضور امیری و انصاری در کابینه است

    کد خبر :76302

«علیرضا رحیمی» نماینده مردم تهران گفت: روز چهارشنبه در صحن نامه ای برای تشکر از خدمات آقای دکتر طیب نیا توسط نمایندگان تهران امضا شد.

«علیرضا رحیمی» نماینده مردم تهران در گفتگو با برنا درباره جلسات کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزرای پیشنهادی گفت: روز چهارشنبه در صحن نامه ای برای تشکر از خدمات آقای دکتر طیب نیا توسط نمایندگان تهران امضا شد.

او ادامه داد: ما معتقدیم وجود آقایان مجید انصاری و صالحی امیری در دولت دوازدهم بسیار لازم است و در دو نامه مجزا خطاب به رییس دولت دوازدهم، حضور آن‌ها را خواستار شدیم و این نامه به امضای نمایندگان تهران رسید.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه “از روز چهارشنبه وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس حضور پیدا کردند” گفت: در حال حاضر لیست پیشنهادی دولت در حال رایزنی و بررسی در کمیسیون ها و فراکسیون‌های مختلف است. در این راستا آقایان جهرمی و کرباسیان با جمعی از نمایندگان دیدار و گفت و گو کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه متذکر شد: در کمیسیون امنیت میزبان دکتر ظریف بودیم. ایشان اولین وزیری بودند که پس از معرفی فهرست وزرای پیشنهادی به کمیسیون مربوطه آمدند و برنامه های خود را ارائه کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید