تصادف مرگبار وانت‌پیکان و ایسوزو در جاده ورامین

    کد خبر :76155

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار میان کامیونت و وانت پیکان در جاده ورامین خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت:‌ وقوع حادثه تصادف در ساعت ۲۰:۴۰ دیشب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ را به محل حادثه واقع در جاده ورامین، محدوده کمربندی دوم اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی باقرشهر نیز به محل اعزام شده بودند، گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه کامیونت ایسوزو و وانت پیکان رخ داده و شدت برخورد به حدی است که رانندگان هر دو خودرو درون کابین محبوس شده‌اند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با قطع جریان برق و سوخت خودروها و ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای نجات و خارج کردن این دو سرنشین را آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین دو خودرو کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه راننده ایسوزو که حدود ۳۰ سال سن داشت به شدت دچار مصدومیت شده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل داده شد، گفت: راننده پیکان وانت که مردی حدودا ۴۰ ساله بود، پس از خروج از داخل کابین به عوامل اورژانس تحویل داده شد که متأسفانه بررسی علایم حیاتی‌اش نشان داد که جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۲۱:۰۴ به عملیات خود خاتمه داده و محل حادثه را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید