یک مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف: این نامزد به نفع هیچ جریانی کناره گیری نمی کند

  • سیاسی
  • شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸

رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف درقم گفت: اگرچه رقابت کردن با دولت مستقر کار بسیار سختی است اما با توجه به شرایط پس از مناظره روز گذشته این نامزد به نفع هیچ جریانی از عرصه انتخابات کنار نمی رود.

محمود مسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با رد شایعه کناره گیری آقای قالیباف به نفع حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، گفت: حجت الاسلام رئیسی و قالیباف درجبهه نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) فعالیت می کنند و با وجود همه نزدیکی و رفاقتی که با هم دارند رقیب هستند و به طور قطع تا پایان در صحنه خواهند بود و قصد کنار رفتن به نفع جریان و یا شخص خاصی ندارد.
وی تاکید کرد: با توجه به روند کار جبهه نیروهای انقلاب اسلامی شاید 2 نامزد آن دارای یک راهبرد باشند ولی فعالیت هر یک از آنها کاملا مجزاست و هیچ ستاد مشترکی نخواهند داشت.
مسگری مدعی شد: با توجه به فضای حاکم بر جامعه و مناظره شب گذشته، روند افزیش رای نامزد مورد حمایت ما رو به رشد و مثبت است و امیدواریم سبد رای قالیباف روز به روز تا پایان وقت تبلیغات بیشتر شود.
مسگری بیان کرد: با توجه به دغدعه ها و درخواست هایی که رهبر معظم انقلاب از مسئولان نظام دارند و ظرفیت های بالای کشور در زمینه های صنعتی، منابع طبیعی و گردشگری، نیازمند مدیریت جهادی است.
وی افزود: نبود مدیریت منسجم و استفاده نکردن از ظرفیت ها، مشکلاتی به وجود آورده است که با کارآمدی و مدیریت بهتر می شود بر این مشکلات فائق آمد و باید نامزدی انتخاب کرد که دارای کارنامه مشخصی در چند سال مدیریت خود باشد.
وی با اشاره به تهدیدی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ناکارآمدی متهم می کند، تصریح کرد: با روی کار آمدن مدیران جوان، پرانرژی که خستگی و کسالت را بهانه نکنند و با سازندگی و عملیات اجرایی ناکارآمدی نظام را حل کنند و نشان دهند دولت هر موقع خواسته کارهای بزرگی انجام داده است.
مسگری بیان کرد: امیدوایم درمدت باقی مانده تا پایان انتخابات، بداخلاقی صورت نگیرد، مردم در فضایی آرام انتخاب کنند و فضای احساسی و دو قطبی کاذب ایجاد نشود.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم افزود: باید گفتمان ها مطرح شود تا مردم به گفتمان برتر اقبال کنند و دولت کارآمدی روی کار آید و خدمت کند.
وی بیان کرد: قرار نیست برای گرفتن یک مسند در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اصل نظام را خرج کنیم و اعتماد مردم را از بین ببریم و 2 روز روی صندلی ریاست جمهوری بنشینیم.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت جهانی و منطقه ای که بسیار حساس است و جمهوری اسلامی نیز مورد هجمه کشورهای دیگر است و از طرفی پرچمدار محور مقاومت است، توانسته در منطقه نقش خود را ایفا کند.
وی افزود: در همایش بزرگی که کشور در 29 اردیبهشت سال 96 پیش رو دارد، مردم با حضور حداکثری و پررنگ خود برگ ذرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورق می زنند و این مشارکت حداکثری باعث خوشحالی رهبر معظم انقلاب خواهد شد.
مسگری افزود: مردم با حضور حداکثری خود پیامی به دنیا می دهند مبنی بر این که با همه مشکلاتی که فراروی کشور است پای نظام ایستاده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید