استفاده از ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای اجرای برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر

    کد خبر :75836

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان هدف از تشکیل نشست دستگاه‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان را ابلاغ برنامه‌های سال 1396 ستاد عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود شفیعی با تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان نظامی و انتظامی بر همکاری همه یگان‌ها در اجرای فریضتین تاکید کرد و گفت: این دو فریضه از فرائض اسلام است و همه موظفیم طبق قانون و شرع نسبت به انجام تذکر لسانی و کتبی عمل کنیم.

وی با اشاره به شرح وظایف ابلاغی معاونت دستگاه‌های نظامی و قضایی در سال 1396 خواستار بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در نیروهای مسلح در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شد.

شفیعی تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در یگان‌های نیروهای مسلح و شهرک‌های مسکونی نظامی، تشکیل گروه‌های طلایه‌داران، آموزش امر به معروف و نهی از منکر برای اعضای شوراها و کارکنان و ارائه الگوهای رفتاری را از اهم وظایف ابلاغی برشمرد.

وی با اشاره به دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح و ماده 5 دستورالعمل اجرایی قانون امر به معروف و نهی از منکر، خواستار نظارت مستقیم فرماندهان بر اجرای مفاد قانون مذکور شد.

مدیر حقوقی و قضایی معاونت دستگاه‌های نظامی و قضایی استان نیز در این جلسه به تشریح ساختار ستاد و مدیریت‌های زیر مجموعه پرداخت.
مازیار وصالی با اشاره به ابلاغ قانون امر به معروف، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را تکلیف یگان‌ها برشمرد و آن را لازم‌الاجرا دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید