امیرپوردستان: با نظر خود سربازان برای خوشایندسازی دوران خدمت اقدام می‌کنیم

    کد خبر :75833

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جایگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش ایسنا،امیر سرتیپ پوردستان در دیداری صمیمی با تعدادی از کارکنان وظیفه ستاد ارتش با اشاره به نقش و اهمیت سرباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جایگاه ویژه ای دارد.

در این دیدار که در دفتر محل کار امیر سرتیپ پوردستان برگزار شد، وی با بیان این‌که «سرباز در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه ای می‌باشد و در متون دینی اهمیت این جایگاه به خوبی مشخص است»، افزود: در متون دینی ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جایگاه سربازی کرده‌اند؛ چراکه سرباز دارای اهمیت بالایی بوده و همیشه و در هر میدانی پیروز است.

وی گفت: در هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری توفیق شرفیابی خدمت رهبر معظم انقلاب را پیدا می‌کنند یکی از مواردی که معظم له به آن توصیه می‌فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیروهای مسلح می‌باشد.

وی به برخی اقدامات انجام شده به جهت خوشایندسازی خدمت برای کارکنان وظیفه اشاره کرد و بومی‌سازی محل خدمت، مناسب‌سازی فضای پادگان‌ها، استفاده از تخصص سربازان، بهبود نسبی وضعیت حقوق و مزایای سربازان و توجه به بهداشت و درمان آن‌ها از طریق صدور دفترچه خدمات درمانی را از جمله کارهای انجام شده در این راستا دانست.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان با بیان این‌که «وضعیت سربازها می‌تواند و باید بهتر از امروز باشد و روز به روز بهتر شود»، افزود: ما در نظر داریم با استفاده از نظر خود سربازان در زمینه خوشایندسازی دوران خدمت کارکنان وظیفه اقدام کنیم تا ان‌شاءالله همه ما سربازان خوبی برای آقا امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید