علی‌اکبر صالحی معرفی‌اش به عنوان وزیر علوم را رد کرد

    کد خبر :75826

علی‌اکبر صالحی در پاسخ به برخی اخبار درباره معرفی وی به عنوان وزیر علوم از سوی رییس‌جمهور گفت: امروز پس از جلسه هیأت دولت با این شایعه روبرو و شگفت‌زده شدم. علتش هم این است که تا به حال کسی در این خصوص با من صحبتی نکرده است.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیسیون انرژی مجمع وزیران ادوار با حضور وزرای سابق نفت، نیرو و روسای سازمان انرژی اتمی و حفاظت از محیط زیست در محل سازمان انرژی اتمی ایران تشکیل شد.

در این جلسه معصومه ابتکار، علی‌اکبر صالحی، رضا امراللهی، محمدتقی بانکی، سید محمد غرضی، حسن غفوری فرد، کاظم وزیری هامانه و هوشنگ فلاحتیان (به نمایندگی از حمید چیت‌چیان) حضور داشتند.

در ابتدای جلسه با حضور فرزندان وزیران شهید مهندس محمد جواد تندگویان و دکتر حسن عباسپور از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آمد.

در ادامه، اهداف و چگونگی تشکیل مجمع و کمیسیون انرژی مطرح شد و اعضای کمیسیون بر استفاده از سرمایه‌های انسانی به‌ عنوان صاحبان تجربه و علم مدیریت در ادوار مختلف تاکید داشتند تا با هم‌افزایی و هم‌اندیشی این نخبگان مدیریتی بتوان برای مسائل مختلف کلان کشور تجربیات و دانش‌های اندوخته را از ابعاد گوناگون مدنظر قرار داد.

هم‌چنین در این جلسه علی‌اکبر صالحی، حسن غفوری‌فرد و محمد احمدیان به‌ترتیب به عنوان رییس، نایب رییس و دبیر کمیسیون انرژی انتخاب شدند. کاظم وزیری هامانه و علی‌اکبر صالحی به عنوان نماینده کمیسیون انرژی در کمیسیون راهبردی انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه این نشست درباره خبر منتشر شده در خصوص این‌که وی جدی‌ترین گزینه وزارت علوم هستید گفت: امروز پس از جلسه هیأت دولت با این شایعه رو به رو و شگفت‌زده شدم. علتش هم این است که تا به حال کسی در این خصوص با من صحبتی نکرده است. فکر می‌کنم استنباط شخصی یکی از بزرگواران بوده؛ از طرفی، صالحی زیاد داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید