شهرداري منطقه 11 برگزار مي کند:

تورهاي کتابگردي دانش آموزان به نمايشگاه تبادل کتاب

    کد خبر :75738

 

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 11 تهران از اجراي طرح تبادل کتاب و برگزاري تورهاي ويژه براي دانش آموزان اين منطقه به محل نمايشگاه خبر داد.
به گزارش  آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11؛ سيد عباس طباطبايي در اين باره گفت: از سوي اداره آموزش و مشارکت هاي شهروندي اين منطقه؛ تورهاي ويژه کتابگردي و تبادل کتاب براي دانش آموزان برگزار مي شود تا از فرصت تابستانه براي تعويض کتاب هاي خود و مبادله آن ها با کتاب هاي مورد علاقه شان بهره مند شوند.
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 11؛ افزود: در طرح تبادل کتاب دانش آموزان کتاب هاي درسي و کمک درسي خود را تحويل کارشناسان داده و پس از قيمت گذاري؛ کارت اعتباري خريد کتاب در اختيارشان گذاشته مي شود که مي توانند کتاب هاي مورد علاقه خود را خريداري کنند.
به گفته طباطبايي اداره آموزش و مشارکت هاي شهروندي؛ از ابتداي سال 96 تاکنون 45 تور کتابگردي و اعزام به نمايشگاه تبادل کتاب براي دانش آموزان مدارس برگزار کرده است .
نمايشگاه تبادل کتاب در خيابان مظفر شمالي قرار گرفته و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9صبح تا 15 داير است. علاقمندان براي ثبت نام و کسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن 55400398 تماس بگيرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید