براي اولين بار در شهر تهران؛

استفاده از شيوه نوين سم پاشي فضاي سبز در منطقه 7

    کد خبر :75734

 

معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري منطقه 7 از اجراي طرح ويژه عدم استفاده از سموم شيميايي در فضاي سبز اين منطقه و کسب رتبه مطلوب از سازمان بوستانها و فضاي سبز شهر تهران خبر داد.
به گزارش  آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، رضا مددي با اعلام اين مطلب افزود: با در نظر گرفتن عواقب استفاده از سموم شيميايي اداره فضاي سبز اين منطقه در چند سال اخير بدليل رعايت سلامت شهروندان و جلوگيري از آلودگي هاي زيست محيطي به هيچ وجه از سموم شيميايي استفاده نکرده است.
وي در ادامه تصريح کرد: سموم شيميايي هر ساله باعث ايجاد امراض و سرطانها و مشکلات بسياري براي افراد جامعه به خصوص کودکان مي شود از همين رو با هدف حفظ محيط زيست و تامين سلامت شهروندان اين منطقه و رعايت اصول IPM(مديريت تلفيقي آفات) فقط از سموم گياهي و بي خطر و راههاي کنترل زراعي ،مکانيکي و … بهره گرفته است.
معاون شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: به منظور مبارزه و پيشگيري از آلودگي آفت سفيد بالک کارشناسان متخصص به طور روزانه از درختان سطح منطقه بازديد کرده و اقدامات لازم را بر اساس وضعيت درختان انجام مي دهند.
وي در پايان يادآور شد: منطقه 7 در ميان مناطق 22گانه شهر تهران از لحاظ گياهپزشکي و کنترل آفات در تمام موارد رتبه مطلوب و عالي را از سازمان بوستانها و فضاي سبز شهر تهران کسب کرده است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید