دبیر هفتمین دوسالانه مجسمه سازی:

هنرمندان تا ۲۲ مردادماه فرصت دارند استیتمنت اثر خود را ارسال کنند

    کد خبر :75702

هنرمندان پذیرفته شده در مرحله اول هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران تا ۲۲ مردادماه جاری فرصت دارند تا استیتمنت نهایی اثر خود را به دبیرخانه دوسالانه ارسال کنند.
به گزارش برنا، کورش گلناری دبیر دوسالانه مجسمه سازی گفت: استیتمنت نویسی در اثر هنری امروزی سهم قابل توجهی دارد و به عنوان تفسیرگر ماهیت ذهنی وعملکرد هنرمند، نقش جابه جایی مفاهیم را دارد و بیان گر قصد و نیت هنرمند است و می توان گفت ویژگی استیتمنت خوانش بهتر اثر هنری و درک بنیان نظری مولف آن است. از این رو از هنرمندانی که فرصت کافی برای نگارش استیتمنت نداشته اند، خواهشند است تا وقت تعیین شده استیتمنت های خود را تکمیل کنند و در صورت نیاز به مشاوره به دبیرخانه اعلام کنند.

گلناری ادامه داد: عمده هنرمندانی که در هفتمین دوسالانه مجسمه سازی شرکت کرده اند همراه با بارگذاری تصویر اثر، اطلاعات و استیتمنت اثر را نیز ارسال کرده اند اما دبیرخانه دوسالانه تصمیم گرفت پس از انتخاب مرحله اول، هنرمندانی که در این مرحله اثرشان پذیرفته شده فرصتی برای بازنگری استیتمنت داشته باشند. بنابراین هنرمندان پذیرفته شده می توانند در صورت تمایل استیتمنت خود را تغییر دهند و حداکثر تا ۲۲ مردادماه جاری متن نهایی را به دبیرخانه دوسالانه ارسال کنند.

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران در سایت دوسالانه به نشانی www.۲salane.ir اعلام شده است.

هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران با تم «وضعیت» از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریور و مهرماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید