نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

سلطانی فر نشان داد که بر حوزه مدیریت خود مسلط است

    کد خبر :75645

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سلطانی فر جزو وزیران خوش فکر و فعال ماست و در همین زمان کوتاه هم نشان داد که به حوزه تحت مدیریت خود مسلط است.

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز: در خصوص عملکرد وزیر وزرش و جوانان گفت: سطانی فر در مدت تصدی وزرات ورزش و جوانان و کارهای ارزشمند و خوبی را در حوزه جوانان انجام داده است.

او با اشاره به بحث سمن ها افزود: در بحث جوانان نارضایتی هایی به صورت فطری وجود دارد که ارتباطی با شخص وزیر چه وزیر قبلی یعنی گودرزی و چه وزیر کنونی یعنی سلطانی فر ندارد، بلکه اشکال از ادغام غلط دو بخش جوانان و وزرش است.

به گفته ی او تا زمانی تفکیک وزارت ورزش از سازمان ملی جوانان به درستی صورت نگیرد به اندازه کافی به مطالبات جوانان توجه نمی شود چرا که مسئله جوان تنها به یک وزرات خانه مربوط نمی شود بلکه تک تک وزارت خانه ها باید در حل معضلات جوانان دخیل باشند.

ساعی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان گام های مثبتی در بحث سمن ها برداشته است ادامه داد: سلطانی فر جزو وزیران خوش فکر و فعال ما هست و در همین زمان کوتاه هم نشان دادند که به حوزه تحت مدیریت خود مسلط هستند.

او با اشاره به معرفی سلطانی فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در دولت دوازدهم گفت: سلطانی فر عملکرد خوبی را در حوزه ورزش و جوانان داشته است و می تواند نمره قبولی را به او داد ، او جزو وزیرانی بوده است که رصد خوبی در حوزه خود داشته است، قطعا در چهار سال آینده فرصت بیشتری دارد و می تواند مفید واقع شود.

ساعی گفت: ادغام این دو سازمان مهم متاسفانه موفق نبوده و باعث شده که موضوع جوانان در حد یک معاونت تنزل پیدا کند، در صورتی هر دو این مباحث چه ورزش و جوانان نیاز به بودجه و توجه کافی دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید