ارسال ۱۸۰ مقاله به همایش بررسی آرای تفسیر آیت‌الله معرفت

    کد خبر :75527

مهلت ارسال آثار به همایش بررسی آرای تفسیر آیت‌الله معرفت تا ۲۵ مردادماه سال جاری تمدید شده و تاکنون ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش پویا، تاکنون 180 مقاله به دبیرخانه همایش همایش بررسی آرای تفسیر آیت‌الله معرفت ارسال شده است که 50 مقاله برای ارزیابی به داوران سپرده شده و داوری مابقی آثار نیز به‌ تدریج انجام می‌شود. این در حالی است که مهلت ارسال آثار به این همایش تا 25 مردادماه سال جاری تمدید شده است.

پیش از این 31 تیرماه به عنوان آخرین روز ارسال آثار به دبیرخانه اعلام شده بود که با تصمیم مسئولان برگزاری همایش، مقرر شد تا 25 مردادماه تمدید شود و ممکن است مجدداً مهلت ارسال آثار تمدید شود.

زمان برگزاری همایش دوم آذرماه سال جاری خواهد بود.

این همایش در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در مجامع عمومی و تخصصی و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که پژوهش‌های قرآنی باید به سمت و سوی کاربردی شدن پیش برود برگزار می‌شود.

تجلیل از مقام شامخ علمی و پژوهشی علامه محمدهادی معرفت(ره) و همچنین تبیین و معرفی نوآوری‌ها و روش‌های تفسیری علامه معرفت از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

این همایش ملی با همکاری موسسه تمهید و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و همچنین 15 مرکز و نهاد قرآنی برگزار می‌شود.

این همایش ملی از امتیاز علمی بالایی برخوردار است و مقالات برتر آن در پایگاه استنادی isc چاپ خواهد شد.

محورهای ارزیابی مقالات نیز اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این همایش به نشانی http://conf.isc.gov.ir/marefat96 آن را ملاحظه کنند.

فراخوان این همایش در محورهای مبانی، مناهج و قواعد تفسیری در آثار علامه معرفت؛ گرایش تفسیری علامه معرفت، مباحث علمی در آثار تفسیری علامه معرفت و تفسیر و مفسرشناسی در آثار تفسیری علامه معرفت برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید