استراتژیست ارشد جمهوریخواهان ترامپ را به دروغگویی متهم کرد

    کد خبر :75434

تهران – ایرنا – «آنا ناوارو» (Ana Navaro) استراتژیست ارشد جمهوریخواهان با انتقاد شدید از «دونالد ترامپ» همزمان با ورود به دویستمین روز از ریاست جمهوریش گفت: لازم است که وی «دست از دروغگویی بردارد» و «شغلش را جدی بگیرد».

تارنمای آمریکایی هیل، روز سه شنبه گزارش داد: ناوارو در مصاحبه با برنامه «نیو دی» (New Day) شبکه سی ان ان گفت: رئیس جمهوری آمریکا باید با راستگویی اعتبار خود را در کاخ سفید افزایش دهد.
ناوارو مفسر سیاسی آمریکایی – نیکاراگوایی که سابقه خدمت در دولت های جمهوریخواهان را داشته است، خطاب به ترامپ افزود: به نظر من راه حل بسیار ساده است: راست گفتن را شروع کنید، شغل خود را جدی بگیرید، دست از اغراق بردارید و دروغ گفتن و بعد تکرار آن را متوقف کنید.
مفسر سیاسی شبکه های سی ان ان و ای بی سی ادامه داد: گمان می کنم اطرافیان شما باید به شما بگویند که دیگر مجری برنامه Apprentice (برنامه تلویزیونی با محوریت کارآفرینی و تجارت به میزبانی ترامپ) یا فروشنده خودروهای دست دوم نیستید. شما رئیس جمهوری آمریکا هستید.
ناوارو گفت: وقتی رئیس جمهوریمان پشت تریبیون می ایستد و با ما سخن می گوید باید بتوانیم حرفهایش را باور کنیم. ترامپ 200 روز است که رئیس جمهوری است و هر روز از آن را عملا دروغ گفته است.
ناوارو ازمنتقدان جدی دولت ترامپ است و پیشتر هم از ترامپ به دلیل اظهاراتش درباره ظاهر فیزیکی «میکا برژینسکی» مجری زن برنامه «مورنینگ جو» انتقاد کرده بود.
به گزارش ایرنا، موضوع دروغگویی ترامپ بارها از زبان افراد مختلفی مورد انتقاد قرار گرفته است. چندی پیش نیز«برنی سندرز» سناتور دمکرات آمریکایی به ترامپ توصیه کرد دست از دروغگویی بردارد.
وی در توییتی نوشت: پرزیدنت ترامپ نمی تواند به دروغ، دروغ و دروغ ادامه دهد. این کار منصب رئیس جمهوری و جایگاه ما در جهان را تنزل می دهد. ترامپ گفت که سه تا پنج میلیون نفر بطور غیر قانونی در انتخابات ریاست جمهوری رای دادند و اینکه پیروزی وی، بزرگترین پیروزی کالج الکترال از زمان رونالد ریگان بود که هر دو، دروغ است.
بتازگی نیز «ریچارد بلومنتال» سناتور آمریکایی ترامپ را به قلدری متهم کرد و گفت وی از تاکتیک های قلدرمابانه استفاده می کند اما این تاکتیک ها از رئیس جمهوری در تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات حفاظت نمی کند.
«ال گور» معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا در دولت «بیل کلینتون» نیز پیش بینی کرده که دوران ریاست جمهوری ترامپ به دلایل اخلاقی بزودی به پایان خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید