تعیین تکلیف اپراتور بندر شهید رجایی تا مهر۹۶

    کد خبر :75378

معاون وزیر راه و شهرسازی با ابراز بی اطلاعی از مباحث مطرح شده در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی در کمیسیون عمران مجلس، گفت: اپراتور بندر شهید رجایی تا مهرماه امسال تعیین تکلیف شده و برنده مزایده را اعلام می کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  محمد سعیدنژاد با بیان این که از جزییات درخواست تحقیق و تفحص مجلس اطلاعی ندارم و هر وقت که اطلاعات جزیی تر در این رابطه در اختیارم قرار بگیرد نظر خود را اعلام می کنیم، اظهار کرد: بر اساس اخباری که از رسانه ها دریافت کرده ایم باید بگویم که تقریبا تمامی قراردادهای سازمان بنادر به شیوه مناقصه و مزایده است ، فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد در عین حال اگر نمایندگان محترم سوالی هم داشته باشند پاسخگو خواهیم بود.

وی درباره پورت اپراتوری بندر شهید رجایی افزود: پس از بررسی تقاضاهای متعددی که داشتیم دو شرکت تایید صلاحیت شده اند که از آنها درخواست قیمت کرده ایم آنها هم نامه نگاری کردند و زمان بیشتری را برای مطالعات تکمیلی برای اعلام قیمت مناسب خواستند.

وی در رابطه با این که اپراتور فعلی این بندر برنده مزایده بوده و عملا ابقا خواهد شد ، گفت: اینطور نیست، شرکت های دیگری هم هستند که همگی در قالب کنسرسیوم های ایرانی-خارجی متقاضی شرکت در مزایده هستند تا بتوانند شبکه بنادر ایران را به شبکه بنادر جهانی مرتبط کنند. با این حال تلاش می کنیم که در مهر ماه برنده این مزایده را نهایی و اعلام کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید