دورنمای تولید نفت آمریکا در سال ۲۰۱۸ تنزل یافت

    کد خبر :75303

اداره اطلاعات انرژی آمریکا رشد تولید نفت خام این کشور در سال ۲۰۱۸ را کمتر از میزانی که پیش از این برآورد کرده بود، پیش بینی کرد.

به گزارش ایسنا، این آژانس پیش‌بینی کرد تولید نفت خام آمریکا در سال ۲۰۱۸ به میزان ۵۶۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا می‌کند و به ۹.۹۱ میلیون بشکه در روز می‌رسد. اداره اطلاعات انرژی آمریکا ماه گذشته اعلام کرده بود انتظار دارد تولید نفت بر مبنای سال به سال ۵۷۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کرده و به ۹.۹ میلیون بشکه در روز برسد.

طبق دورنمای انرژی ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید در سال ۲۰۱۷ به میزان ۵۰۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا می‌کند و به ۹.۳۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد در حالی که ماه گذشته میزان رشد تولید در سال جاری ۴۶۰ هزار بشکه در روز پیش بینی شده بود.

در این بین انتظار می‌رود میزان تقاضای آمریکا برای نفت در سال میلادی جاری ۳۴۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کند که بالاتر از ۳۱۰ هزار بشکه در روز پیش بینی قبلی خواهد بود. پیش بینی می‌شود تقاضا برای نفت در سال ۲۰۱۸ به میزان ۳۳۰ هزار بشکه در روز رشد کند که بالاتر از ۳۶۰ هزار بشکه در روز پیش بینی شده در ماه گذشته خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید