ساعی: اولویت اصلی دولت دوازدهم تحقق عدالت اجتماعی است

    کد خبر :75215

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اولویت اصلی دولت دوازدهم را تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت که مجلس شورای اسلامی آمادگی کمک به دولت جهت تحقق عدالت اجتماعی و حل معضلات اجتماعی کشور را دارد.

زهرا ساعی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس تاکیدات مقام معظم رهبری اولویت اصلی دولت دوازدهم تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی است، گفت: ریشه‌کن کردن فقر مطلق و تحقق عدالت اجتماعی موضوعی بسیار مهم و حیاتی در شرایط فعلی کشور با وجود فقر مطلق در برخی از لایه های اجتماعی و همچنین دهک های کم برخوردار  و کم درآمد است.

به گفته وی بسیاری از معضلات اجتماعی ناشی از فقر مالی است. معضلاتی همچون کودکان کار که باید با برنامه ریزی دقیق و اقدام عملی این مشکلات را در 4 سال پیش رو به حداقل ممکن کاهش داد.

این عضو فراکسیون امید روحیه غالب در مجلس دهم را همراهی و  مددرسانی به دولت دوازدهم دانست و گفت: از آنجایی که نمایندگان دغدغه ارتقای وضعیت فعلی کشور و به دنبال آن حل معضلات جامعه را دارند، تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا برای چکش‌کاری و تصویب لوایح پیشنهادی دولت و همچنین ارائه طرح‌های موردنیاز در مسیر حل معضلات اجتماعی کشور گام بردارند.

ساعی گفت که در همین راستا کمیسیون اجتماعی همچون یک سال گذشته موضوع عدالت اجتماعی و ریشه‌کن سازی فقر مطلق را در دستور کار قرار می‌دهد و به دولت در اجرای وعده‌هایش کمک خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار می‌رود رئیس‌جمهور و دولت دوازدهم در جهت اجرای مطالبات و خواست مردم حرکت کنند چون آنها صاحبان اصلی انقلاب هستند و همواره در مواقع حساس و سرنوشت ساز در صحنه حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید