قمی: نباید افراد را به خاطر سلایقشان کنار بگذاریم/ داشتن وحدت به نفع کشور و نظام است

    کد خبر :75149

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت وحدت در میان اقشار جامعه گفت: محوریت وحدت و انسجام موجب پیروزی و سعادت مردم است.

محمد قمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوازدهم در خصوص مسئله وحدت اظهار داشت: در اسلام هیچ چیزی به اندازه وحدت مورد تاکید قرار نگرفته است. درواقع همگان اصول را قبول دارند و برای کشور زحمت کشیده‌اند، که رمز پیروزی ما هم وحدت بود.

وی خاطرنشان کرد: ادامه انقلاب ما با وحدت میسر است. پشتوانه نظام وحدت است و در هر جایی اگر مردم در صحنه باشند ما پیروز هستیم. در جنگ اقتصادی هم اگر وحدت داشته باشیم قطعا پیروز می شویم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: اینکه خواسته باشیم از توان مدیریتی برخی افراد به خاطر سلایقشان غفلت کنیم درست نیست. ما باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم زیرا هیچ گروهی به تنهایی قادر به تمشیت امور نیست.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه باید سلایق مختلف را بپذیریم که این به نفع کشور و مملکت و قدرت نظام است، گفت: اینکه بخواهیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم روش خوبی است. ما نباید افراد را به خاطر سلیقه هایشان کنار بگذاریم.

قمی همچنین بیان کرد: آنهایی هم که وارد گود شده و جزیره‌ای جداگانه درست کرده‌اند علیه رئیس‌جمهور و دولت، به فکر این باشند که دولت برای مملکت کار می کند چرا باید تفرقه و جدایی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: مملکت باید به این سمت برود که همه جناح‌ها و گروه‌ها در تمشیت امور کشور دخالت داشته باشند و باعث عزت و سرافرازی کشور شوند.

این عضو فراکسیون  امید مجلس در پایان تاکید کرد: یکی از قدرت‌های بزرگ کشور این است که مردم همه باهم باشند و در صورتی که وحدت و انسجام محور کار قرار گیرد، رفاه، پیروزی و سعادت برای مردم خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید