اولین جلسه هیات مدیره‌های جدید نظام‌پزشکی امروز برگزار می‌شود

    کد خبر :75093

دبیر هیات نظارت تهران در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام‌پزشکی با بیان اینکه امروز اولین جلسه سراسری هیات مدیره‌های منتخب نظام پزشکی کشور به صورت شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: مطابق این آیین‌نامه چند روز بعد از این جلسه، هیات مدیره‌ها فرصت دارند تا نماینده یا نمایندگان‌شان را برای حضور در مجمع عمومی نظام‌پزشکی معرفی کنند.

دکتر حمید عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری اولین جلسه سراسری هیات مدیره‌های منتخب نظام‌پزشکی کشور و به صورت شهرستانی در صبح امروز خبر داد و گفت: طبق آیین‌نامه حاضران این جلسه که به دعوت رییس هیات اجرایی تشکیل جلسه می‌دهند، شامل اعضای هیات نظارت و اجرایی شهرستان‌ها، هیات مدیره‌های قبلی و هیات مدیره‌های جدید شهرستان است که در اولین جلسه شرکت کرده و اعتبارنامه اعضای جدید به آنها داده می‌شود.

وی افزود: پس از انجام این تشریفات، کلیه حاضران در جلسه به جز هیات مدیره جدید، جلسه را ترک کرده و بدین ترتیب جلسه هیات مدیره جدید هر شهرستان شکل می‌گیرد که معمولا پس از بحث و معارفه، رییس و سایر اعضای هیات رییسه هیات مدیره‌ها تعیین می‌شوند.

دبیر هیات نظارت تهران در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام‌پزشکی همچنین گفت: مطابق آیین‌نامه، هیات مدیره‌های هر شهرستان چند روز فرصت دارند تا نماینده یا نمایندگان هیات مدیره را برای حضور در مجمع عمومی نظام پزشکی کشور معرفی کنند.

عزیزی همچنین اظهار کرد: سوم شهریورماه نیز مجمع عمومی سازمان نظام‌پزشکی کشور برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید