نجفی: «شهر امید، مشارکت و شکوفایی» شعار اصلی‌ام برای تهران است

    کد خبر :75049

محمدعلی نجفی با حضور در شورای منتخبان پنجمین دوره شورای شهر تهران، با اعلام شعار «شهر امید، مشارکت و شکوفایی»، برنامه‌هایش را برای تصدی شهرداری تهران تشریح کرد.

محمدعلی نجفی یکی از کاندیداهای تصدی پست شهرداری تهران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در شورای منتخبان پنجمین دوره شورای شهر تهران به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و با اشاره به شعار «شهر امید، مشارکت و شکوفایی» به عنوان شعار اصلی خود گفت: قطعا با امید می‌توان آرامش و نشاط را در شهروندان ایجاد کرد. در پی آن باید با جلب مشارکت مردم، شهر را به شکوفایی رساند. قطعا امید، مقدمه ایجاد مشارکت خواهد بود.

وی افزود: باید در همان سال اول برنامه، شاخص‌هایی را به کار گیریم تا میزان امید و در پی آن مشارکت را افزایش دهیم و این معیارها نیز باید اندازه‌گیری شوند تا نهایتا شکوفایی شهر به طور کامل مشخص شود.

این کاندیدای تصدی پست شهرداری تهران با بیان اینکه «رویکرد اصلی و خطوط کلی شهرداری تهران در 8 سال آینده در برنامه‌ای که امروز تشریح خواهم کرد، اعلام می‌شود» گفت: البته این برنامه ضعف‌هایی نیز دارد، چراکه به بعضی از موارد می‌شد توجه بیشتری کرد که قطعا این موضوع لحاظ خواهد شد. هدف اصلی برنامه ارتقای زندگی شهروندان در همه جنبه‌های آن بوده است و در این راستا توجه ویژه‌ای به اسناد فرادست ملی و سیاست‌های کلی مربوط به اداره شهر شده است.

نجفی با تاکید بر اینکه چشم انداز ما 8 ساله بوده است، گفت: نمی‌شود ظرف چهار سال چشم‌انداز درستی را پیش‌بینی کرد لذا ما چشم‌انداز 8 ساله‌ای را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در حقیقت این چشم‌انداز در دو حوزه شهر افق 1404 و شهرداری تقسیم‌بندی شده است. همچنین جنبه‌های مدیریت شهر و ماموریت‌ها نیز به صورت تفکیک‌ شده در نظر گرفته شده‌اند. بی‌تردید در پی این تفکیک‌ها موضوع‌های راهبردی نیز در دو حوزه موضوعات راهبردی شهر و موضوعات راهبردی شهرداری تهران تقسیم‌بندی شده است.
منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید