ویدیو؛ التماس شهروند بی‌پول سعودی از ولیعهد!

    کد خبر :75015

کاربران سعودی در شبکه های اجتماعی ویدئویی از یک گروهبان بازنشسته در ارتش عربستان را به اشتراک گذاشتند که در حال التماس و خواهش از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان است تا به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه های درمان، پسر بیمارش را از بیمارستان خارج نکنند.

سلیمان المانعی گروهبان بازنشسته سعودی در این ویدئو ابتدا خودش را معرفی می کند و سپس می گوید که این پسرم عبدالله المانعی است و درخواستم را خطاب به ولیعهد محمد بن سلمان بن عبدالعزیز مطرح می کنم؛ این پسرم از زمان تولد تاکنون در بیمارستان است بخش بزرگی از روده وی برداشته شده است. امیدوار بودیم برای انجام عمل پیوند روده به خارج ارسال شود؛ اما این کار صورت نگرفت و اینک در بیمارستان الحرس در ریاض تحت درمان است”.

وی در حالی که گریه می کرد، ادامه داد: از شما می خواهیم تا به درمانش در بیمارستان الحرس ادامه دهد؛ زیرا بیمارستان از ما خواسته یا او را خارج کنیم و یا هزینه هایش را خودمان تقبل کنیم.

المانعی افزود: شرایطم دشوار است و قادر به پرداخت هزینه درمان نیستم؛ من گروهبان بازنشسته هستم و در جنگ خلیج فارس شرکت کردم. تنها درخواست ما از شما این است که اجازه دهید پسرم در بیمارستان بماند.

این گروهبان بازنشسته گریه کنان گفت: اگر از بیمارستان خارج شود، او را کجا ببرم؟ هیچ بیمارستان دیگری او را قبول نخواهد کرد. همه امیدم اول به خدا و سپس به شماست. به خدا قسم قادر به پرداخت هزینه ها نیستم به خدا قسم قادر نیستم”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید