ابوالفضل جهانشيري پسري که 6 ماه است گمشده !

    کد خبر :74933

هنوز چند روزي از پيدا شدن «مليکا»ي مشهدي در اصفهان نگذشته که خانواده ديگري از اهالي محلات حاشيه شهرمشهد، براي يافتن پسر 10 ساله‌شان از مردم و رسانه‌ها کمک خواسته‌اند.
شش ماه است وقتي عقربه‌هاي ساعت به 5 و نيم عصر مي‌رسند، قلب مادر و پدر «ابوالفضل جهانشيري» تندتر مي‌زند.
چراکه آنها همچنان در شوک روز هجدهم اسفند سال گذشته هستند و هر روز منتظرند تا پسر نوجوانشان وارد اتاق شود.
ابوالفضل آن روز براي بازي با بچه‌ها لباس ورزشي آبي رنگش را پوشيد و از پدر و مادرش براي رفتن به کوچه اجازه گرفت اما پس از آن هرگز برنگشت.
هوا رو به تاريکي مي‌رفت که خانواده براي صدا کردن ابوالفضل به کوچه رفتند اما اثري از او نديدند. مادر گريه مي‌کرد و با گريه، پسرش را صدا مي‌زد. پدرهم بي‌قرار اين سو و آن سو مي‌رفت.
پدر ابوالفضل مي‌گويد: «ما در حاشيه شهر مشهد در جاده سيمان منطقه « ده رود» زندگي مي‌کنيم و از کودک 8 ماهه تا 11 ساله در اينجا ربوده و تنها يکي پيدا شده است.
وقتي ماجراي مليکا را شنيديم به خانه آنها رفتيم تا از پدر و مادرش کمک بگيريم. حالا هم از مسئولان،مردم و خبرنگاران مي‌خواهيم کمک‌مان کنند.
مادرش حال خوبي ندارد و مدام قرص اعصاب مصرف مي‌کند. به خاطر اين موضوع کارم را از دست داده‌ام و آرامش از زندگي‌مان رفته است و درخواست کمک دارم.»
محمد بوستاني، فرمانده انتظامي مشهد نيز دراين باره گفت: ابوالفضل سال گذشته گم شده است و پيگيري‌ها در اين رابطه ادامه دارد.

منبع:اریا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید