جدیدترین اخبار
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵ اقتصادی کد خبر :74839

شهردار نیویورک برای تامین هزینه مترو درخواست افزایش مالیات داد

شهردار نیویورک برای تامین هزینه های بازسازی شبکه فرسوده مترو این شهر، خواهان افزایش مالیات از قشر پردرآمد نیویورکی شد.

به گزارش  بازتاب  به نقل از رویترز، «بیل د بلاسیو» شهردار نیویورک پیشنهاد افزایش مالیات برای ثروتمندان نیویورکی به منظور بالا بردن اعتبار صندوق شهرداری برای ترمیم سیستم مترو آسیب دیده نیویورک را داد.

این طرح شامل آن دسته از افرادی می شود که درآمد سالانه آنها بیش از ۵۰۰ هزار دلار در سال است و پیشنهاد شده که مالیات آنها از ۳.۸۷۶ درصد فعلی به ۴.۴۱ درصد افزایش پیدا کند؛ از جمله اهداف دیگر این طرح نیم بها کردن قیمت بلیط اتوبوس و مترو برای ۸۰۰ هزار جمعیت بسیار مستمند نیویورک است.

به گفته شهردار نیویورک، اجرای این طرح موجب افزایش درآمد ۷۰۰ میلیون دلاری برای شبکه اتوبوس رانی و مترو این شهر می شود.

بر اساس آمار بدست آمده، تقریبا ۳۲ هزار نفر از ساکنان نیویورک درآمد بیش از ۵۰۰ هزار دلار در سال دارند؛ ضمن اینکه شهر نیویورک سالانه حدود ۱.۶ میلیارد دلار هزینه های عملیاتی دارد.

در سال گذشته میلادی فقط ۶۳ درصد از قطارهای مترو بدون تاخیر وارد ایستگاه شدند؛ در حالیکه این رقم برای ۶ سال قبل از آن ۸۵ درصد ثبت شده است.

وبگردی

روی خط خبر

  • سفر بارزانی به تهران؛ بیم و امید کردها
  • روایت زیباکلام از بازی خطرناک علیه روحانی
  • اروپا چگونه برجام را حفظ می‌کند؟
  • ناجا از شهرداری تهران شکایت کرد: قرارداد میلیاردی با شهرداری سابق در زمان انتخابات غیرواقعی است
  • عماد افروغ: زنگ خطر جابجایی خادم و مخدوم در ایران به صدا در آمده!/ اعتماد میان قدرت سیاسی و مدنی، ضامن سلامت سیاسی کشور است
  • عراقچی: ایده برخی از اروپایی‌ها دادن امتیاز غیربرجامی به ترامپ برای نگه داشتن او در برجام است
  • ردیف بودجه موسسه آیت‌الله مصباح حذف نشده / ۲۶۰ میلیارد تومان بودجه نهادهای فرهنگی حذف شد که امیدوارم در صحن علنی بازگردد
  • کنسرت گروه محبوب “ماکان بند” در محلی متفاوت
  • چرا عربستان، ترکیه را خطرناکتر از ایران می‌داند؟
  • شلیک موشک بالستیک انصارالله به پادگان وابسته به مزدوران هادی در تعز
  • آقای بازیگر از فصل ۴ “شهرزاد” گفت
  • برنامه ریزی جدی برای نابرابری‌ها در روستاها و شهرهای کوچک
  • تیلاپیا مضر نیست/ به خاطر قزل‌آلا ممنوع کردیم
  • اجازه نمی‌دهیم برخی جریان‌ها هزینه آشوب را کم کنند
  • رئیس جمهور به چالش «رشیدپور» جواب می‌دهد؟
  • علی مطهری: انتشار فیلمی از جلسه خبرگان رهبری مسئله مهمی نبود/ اینکه مردم از مباحثات مجلس خبرگان آگاه شوند امر مثبتی است
  • رمزگشایی از شرط و شروط ترامپ برای «برنامه موشکی ایران» /کارشناس مسائل نظامی: موشک های ایران دفاعی است نه تهاجمی
  • هر ایرانی باید تنها یک دفترچه بیمه داشته باشد
  • وقتی مادری ار روی فقر مجبور می شود فرزند خود را به دیگری واگذار کند!
  • خداحافظی «لیسانسه‌ها» از تلویزیون
  • تأکید معاون شهردار تهران بر توسعه دوچرخه سواری در پایتخت
  • توضیحات پلیس درباره خبر آتش سوزی در شهرداری
  • ۱۵ سال طراحی نیسان در اروپا
  • کارمندان و کارگران کمپانی مرسدس بنز در سال۱۸۹۷
  • همان «پنج نفری» که توانایی بر هم زدن بازار ارز را دارند، رئیس بانک مرکزی کنید!
  • صادرات زعفران ۳۳ درصد بیشتر شد
  • دلیل ممنوعیت واردات تیلاپیا حمایت از تولید داخل اعلام شد
  • حذف کاغذ از فرایند مالیاتی
  • واکنش ایران به ادعاهای عادل الجبیر
  • برنامه ترکیه برای کاهش وابستگی به واردات