هنرمندان پیشکسوت و خبرنگاران، عکس یادگاری گرفتند

    کد خبر :74699

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد ظهر امروز در باغ زیبا برگزار شد.

به گزارش خبرنگاران پویا، موسسه هنرمندان پیشکسوت مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد را همزمان با روز خبرنگار برگزار کرد. این مراسم ظهر امروز سه شنبه 17 مرداد 1396 در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.
در ابتدای این مراسم عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در سخنانی گفت: تعداد هنرمندان عضو این موسسه اکنون از 700 نفر گذشته است. امروز روز خبرنگار است و ما این روز را انتخاب کرده ایم تا زحمات این عزیزان را ارج نهیم. این روز را به خبرنگاران تبریک می گویم. با مشارکت خبرنگاران بود که ما توانستیم موسسه هنرمندان پیشکسوتان را به جامعه معرفی کنیم. امروز از خبرنگاران عزیز تقدیر می کنیم.

از تیر 1391 که موسسه کارش را آغاز کرد استاد عظیمی با اشاره به تاثیر داریوش ارجمند در پیشرفت های موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: استاد ارجمند همیشه با ما همراه بود و سهم زیادی در پیشرفت های موسسه داشت. در سال های ابتدایی شکل گیری موسسه که موسسه ما ساختمان نداشت، در مراسمی که با حضور وزیر ارشاد برگزار می شد آقای اجمند خطاب به وزیر ارشاد گفت به آقای عظیمی می گویم دفتر موسسه کجاست می گوید که دفتر نداریم. چندتا چادر بگیرید در پارک ها بر پا کنید تا موسسه هم صاحب خانه شود.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: از سال 94 پول خرید ساختمان را به ما دادند و امسال صاحب ساختمان شدیم. فاز نخست این ساختمان را امسال افتتاح می کنیم. دکتر نوبخت حمایت های بسیاری از موسسه هنرمندان پیشکسوت داشتند و دارند. ایشان بودجه ی خرید ساختمان برای موسسه را تامین کرد.

عظیمی در پایان تاکید کرد: ما پویشی را با سازمان ملی استاندارد شروع کرده ایم و امیدواریم هنرمندان پیشکسوت از کالای استاندارد ایرانی حمایت کنند.
در ادامه این مراسم داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در سخنانی گفت: خبرنگاران و عکاسان مظلوم هستند و ما ارزش کار این عزیزان را نمی دانیم در حالی که دنیا این ارزش را می داند. جنگ ویتنام با یک فریم عکس از یک عکاس پایان یافت.

دو خبرنگار امریکایی روزگاری ریچارد نیکسون را مجبور به عذرخواهی از مردم امریکا کردند.

ادجمند تاکید کرد: این خبرنگاران رابط ما هستند و حق زیادی بر گردن ما دارند.

در پایان این مراسم بریدن کیک تولد برای هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد برگزار شد و از این هنرمندان با اهدلی هدایایی تقدیر شد.

هنرمندانی که امروز روز تولدشان را جشن گرفتند به این شرح بودند: مصطفی قیاس، پروین محبی، پرویز قلی زاده، جلال مقامی، بهرام حصیری، محمدابراهیم رضایی، داریوش ارجمند، محمد دائمکار، حسن ضرغامی، داداش مهرآوری، ناصر انصاری، پری امیرحمزه، رحیم گلریز خاتمی، هادی آرزم، محمدحسن محبعلی، سیدناصر هاشم زاده، زنده یاد علی اکبر حاجی قاسم، سیدجواد آشفته، محمد فیلی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید