حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۴۴
    کد خبر :74691

عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور ۸۸۷ شرکت داخلی و ۳۹۱ شرکت خارجی برگزار خواهد شد از حضور شرکت های دانش بنیان، بانکها و بیمه ها، سازمان استاندارد، سازمان نظام مهندسی در نمایشگاه امسال خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید محمدکریمی، عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران با حضور در نشست خبری جزئیات برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان گفت:هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور 887 شرکت داخلی و 391 شرکت خارجی به مدت چهار روز از 21 لغایت 24 مرداد در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 31 کشور خارجی در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند گفت:امسال از 31 کشور خارجی در هفدمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شرکت کرده اند و تعدادی از کشورهای عربی از جمله قطر، امارات وعمان نیز حضور خواهند داشت.

کریمی افزود:اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلیس، کانادا، اتریش، اوکراین، بلژیک، پرتقال، تایوان، دانمارک و روسیه کشورهای شرکت کننده هستند که حضورشان قطعی است. در مجموع حدود 1278 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند.

کریمی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش صنعت ساختمان، بازدید هیات‌های تجاری، اختصاص غرفه برای بانک‌ها و بیمه‌ها، موسسه استاندارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، را از جمله برنامه‌های جانبی پیش بینی شده در این نمایشگاه برشمرد.

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون افزود: روزانه دو کارگاه آموزشی در حوزه صنعت ساختمان برگزار و به شرکت کنندگان گواهینامه داده می شود.توسعه صنعت ساختمان در تولید و اشتغال تأثیر گذار است. با سیاست‌هایی که دولت در این زمینه تبیین می‌کند، تکمیل مسکن مهر و مسکن اجتماعی و حمایت بانک مرکزی در اعطای تسهیلات ارزان قیمت به زوج‌های جوان و انبوه‌سازان رشد روزافزون بخش اشتغال و مسکن در کشور را شاهد باشیم.

کریمی یکی از ویژگی های هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را حضور شرکت های دانش بنیان، بانکها و بیمه ها، سازمان استاندارد، سازمان نظام مهندسی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد فرماندهی نانو عنوان کرد و گفت: چند شرکت که اختراعاتی در حوزه صنعت ساختمان دارند نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت.کریمی ساعت بازدید از هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را 9صبح تا 18عصر عنوان کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید