نمايش فيلم سينمايي «زير سقف دودي» در جشنواره فيلم «مونترال» کانادا

    کد خبر :74632

فيلم سينمايي «زير سقف دودي» به کارگرداني پوران درخشنده در اولين حضور بين‌المللي خود در چهل و يکمين جشنواره بين‌المللي فيلم «مونترال» کانادا به نمايش در مي‌آيد.
به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومي سازمان سينمايي حوزه هنري، فيلم سينمايي «زير سقف دودي» به کارگرداني پوران درخشنده در اولين حضور بين‌المللي خود، در بخش «تمرکز بر سينماي جهان» (Focus on World Cinema) چهل و يکمين جشنواره بين المللي فيلم مونترال کانادا به نمايش در خواهد آمد.
«زير سقف دودي» در سي و پنجمين جشنواره فجر به نمايش در آمد و توانست در شش بخش نامزد دريافت جايزه شود و مريلا زارعي به عنوان بهترين بازيگر نقش اول زن و ايمان اميدواري به عنوان بهترين طراح گريم سيمرغ بلورين اين دوره جشنواره را براي اين فيلم دريافت کردند. اين فيلم روايتگر زندگي مشترکي است که بن بست رسيده و تلاشي براي برون رفت از اين بحران خانوادگي که طلاق عاطفي است. در فيلم سينمايي «زير سقف دودي» فرهاد اصلاني، مريلا زارعي، بهنوش طباطبايي، هوشنگ توکلي، مريم بوباني، هادي مرزبان، فريبا متخصص، شهرام حقيقت دوست، رسول نجفيان، نفيسه روشن، آزيتا حاجيان، حسام نواب صفوي ،فرشيد زارعي‌فرد و با معرفي ابوالفضل ميري و لاله مرزبان به ايفاي نقش مي‌پردازند. پخش بين‌المللي اين فيلم به عهده سازمان سينمايي حوزه هنري مي باشد.
چهل و يکمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم «مونترال» 2 الي 13 شهريور در شهر مونترال کشور کانادا برگزار مي‌‎گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید