بررسي پرونده حمله گرگ به کودک 3 ساله

    کد خبر :74609

پدر کودک 3 ساله اهل سنقر گفت: مسئولان محيط زيست سنقر براي بررسي پرونده حمله يک قلاده گرگ به فرزند 3 ساله من، فرصت 10 روزه‌اي از خانواده ما خواسته اند.
حمله گرگ به کودک 3 سالهحمله گرگ به کودک 3 ساله , پدر کودک 3 ساله اهل سنقر گفت: مسئولان محيط زيست سنقر براي بررسي پرونده حمله يک قلاده گرگ به فرزند 3 ساله من، فرصت 10 روزه‌اي از خانواده ما خواسته اند.
مراد بشيري گفت: چندي قبل به همراه همسرم در حال جمع کردن “نخود” يکي از محصولات کشاورزي شهرستان سنقر در مزرعه خود بوديم که فرزند 3 ساله ام متين که کمي آن طرف‌تر مشغول بازي بود، طعمه گرگ شد.
وي افزود: متين به همراه خواهر بزرگترش در حال بازي بود که يک گرگ به وي حمله کرده و او را مصدوم مي‌کند.
پدر کودک 3 ساله اهل سنقر با اشاره به مصدوميت شديد فرزند خود اظهارکرد: گرگ متين را به مکاني ديگر برده بود و پس از مدت زماني که با اهالي روستا به دنبال او گشتيم، پيکر خوني او را در فاصله 300 متري مزرعه پيدا کرديم.

بشيري در خصوص انتقال کودک 3 ساله به بيمارستان امام خميني (ره) شهرستان سنقر تصريح کرد:
ابتدا متين را به بيمارستاني در شهرستان سنقر منتقل کرديم و پس از گذشت 5 ساعت به ما اعلام شد که به دليل شدت خونريزي او بايد به بيمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه منتقل شود.
وي با تاکيد بر موجود بودن پرونده فرزندش در هر دو بيمارستان خاطرنشان کرد: در هر دو بيمارستان پرونده متين مبني بر حمله گرگ و پاره شدن ريه کودک موجود بوده و علت مرگ نيز مرگ مغزي ناشي از حادثه اعلام شده است.
پدر کودک 3 ساله اهل سنقر ادامه داد: در پرونده متين اعلام شده که گرگ مبتلا به هاري نبوده و فرزند من به دليل جراحات شديد و ضربه مغزي جان خود را از دست داده است.
ما شکايت خود را اعلام کرده ايم .بشيري با اشاره به مرگ فرزند خود تصريح کرد: فرزند 3 ساله من پس از يک هفته بستري بودن در بيمارستان به دليل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
وي در پاسخ به اين پرسش که آيا شکايتي از محيط زيست سنقر داشته ايد يا خير؟ گفت:ما شکايت خود را اعلام کرده ايم و پرونده متين اکنون مفتوح است.
ما موضوع را از طريق محيط زيست کرمانشاه دنبال مي‌کنيم ضمن اينکه مسئولان محيط زيست سنقر نيز براي بررسي علت 10 روز از ما فرصت خواسته اند.
پدر کودک 3 ساله اهل سنقر با اشاره به مباحث مطرح شده از سوي مسئولان سازمان محيط زيست اظهارکرد: طبق صحبت‌هاي شفاهي صورت گرفته، مسئولان محيط زيست اعلام کرده اند که هزينه کفن و دفن و ديه يک انسان کامل را پرداخت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید