اخبار داغ درباره موجودات فضايي !

    کد خبر :74603

ناسا به پنهان کاري در مورد موجودات فضايي متهم شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، يوفوشناسان به اين نتيجه رسيدند که در مدار زمين چند سفينه فضايي وجود دارد که متعلق به زمين نيست.
به گزارش اسپوتنيک، يوفوشناسان به اين نتيجه رسيدند که در مدار زمين چند سفينه فضايي وجود دارد که متعلق به زمين نيست ولي اژانس هوايي ناسا اين موضوع را از مردم پنهان کرده است.
اين صحبت مربوط به فضاپيماي بيگانه اي بود که در سال 1945 پيدا شد.در تصاويري که ان موقع گرفته شده بود دو شي وجود دارد که به يکي از انها لقب شواليه سياه داده اند. ناسا متهم به تلاش براي برداشت عکس از دسترسي عمومي شده است.

چين براي جستجوي موجودات فضايي يک تلسکوپ راديويي 500 متري ساخت
خبر ديگر اينکه دانشمندان چيني يک تلسکوپ راديويي غول پيکر به نام FAST (سريع) براي جستجوي حيات فرازميني ساختند.
به گزارش اسپوتنيک به نقل از Nation News، اين تلسکوپ داراي بشقابي به قطر 500 متر مي باشد.اين دستگاه قابليت دريافت سيگنال از اشيا فضايي را داشته.دانشمندان اميدوارند که با کمک اين دستگاه مطالعاتي بر روي سيارات ديگر منظومه ها، سياهچاله ها و حيات هاي احتمالي فرا زميني داشته باشند.
طبق تخمين کارشناسان اين بزرگترين و گرانترين راديو تلسکوپ جهان مي باشد که هزينه ساخت ان 180 ميليون دلار بوده. اين تلسکوپ غول پيکر که در دره گوييژو در چين ساخته شده براي ساخت اين تلسکوپ مجبور به منتقل کردن و جابجايي حدودا 9000 نفر از اهالي اين دره شدند.
در حال حاضر در چين براي رييس بخش حيات فرازميني دنبال متخصص ميگردند و حقوق اين متخصص در سال بيش از يک ميليون دلار خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید