به خاطر دیدار با کروبی حق ورود به دانشگاه را ندارید+جوابیه رئیس دانشگاه

    کد خبر :74577

تشکل‌های اصولگرای دانشگاه ملایر در بیانیه‌ای اعلام کردند به محمد کاظمی نماینده این شهر اجازه حضور در دانشگاه ملایر را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از عیادت محمد کاظمی نماینده ملایر در مجلس از مهدی کروبی، برخی تشکل‌های اصولگرا در بیانیه‌ای اعلام کردند به محمد کاظمی نماینده این شهر اجازه حضور در دانشگاه ملایر را نخواهند داد.

در قسمتی از این بیانیه که با عنوان مجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشگاه ملایر امضا شده است، آمده: دانشجویان انقلابی دانشگاه ملایر طبق رسالتی که امامین انقلاب برای دانشجویان تبیین کرده اند تمامی اقدامات مسئولین،چه در دانشگاه و چه درسطح کشور را رصد کرده و در صورت بروز هرگونه انحراف،شجاعانه با آن مقابله خواهند کرد.این نکته را به مسئولین متذکر می شویم که جنبش همیشه بیدار دانشجویی هیچ‌گاه از آرمان‌های اصیل انقلاب کوتاه نخواهند آمد و به وصیت امام خمینی(ره) به دانشگاه و دانشگاهیان دیگر نخواهند گذاشت دانشگاه به انحراف کشیده شود و در برابر خواب آلودگی مسئولین و عدم تعهد به قول هایشان حاظرند کفن بپوشند و جانشان را در راه آرمان ها بدهند.

به گزارش ایلنا مجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشگاه ملایر شامل چهار تشکل هیئت منتظران ظهور، کانون قرآن و عترت، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی است که البته ظاهرا این بیانیه به امضای بسیج دانشجویی نرسیده است.

بعد از این اتفاق رئیس دانشگاه ملایر در بیانیه مفصلی ضمن تقدیر از افرادی که هر بار که آنها “تکرار” می کنند مردم غوغا می کنند، به افشای برخی مطالب رخ داده در چند ماه اخیر پرداخته است و تاکید کرده درب دانشگاه به روی نماینده‌ای که در راستای وظایف نمایندگی از شهروندی گرفتار، و بواسطه پیروی از پیامبر مهر و عطوفت، از بیماری بستری از پشت در های بسته ملاقات کرده بود، باز خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید