جامعه روحانیت همچنان به دنبال بازگرداندن ناطق‌نوری و روحانی

    کد خبر :74510

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تاکید دارد: تلاش‌ها و رایزنی‌های جامعه روحانیت برای بازگرداندن ناطق نوری متاسفانه بی نتیجه بوده است.
غلامرضا مصباحی مقدم،‌سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با نامه نیوز، با اشاره به مثبت و موثر بودن سخنان رئیس‌جمهور در مراسم تنفیذ و تحلیف گفت: واقعا احساس ما هم همین است که ایشان رویکرد مثبتی را نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیدا کرده اند و مسیر خوبی را در پیش گرفته اند.

وی ادامه داد: امیدواریم روحانی به همین‌صورت مسیر ریاست جمهوری را ادامه دهد، زیرا هرچقدر که میان رئیس‌جمهور و رهبری هماهنگی بیشتری باشد، نظام ما از ثبات بالاتری برخوردار خواهد بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که تلاش‌های جامعه روحانیت برای برگرداندن ناطق نوری به کجا رسیده است، گفت : ایشان جوابی نداده است و تاکنون هم این تلاش‌ها راه به جای نبرده است و نتیجه‌ موثری نداشته است. ما همواره امیدواریم که این برادر گرامی و بزرگوار ما به جلسات جامعه روحانیت بازگردند.

وی در واکنش به اینکه آیا شما تلاش‌هایتان در این مسیر را همچنان ادامه می‌دهید یا نه؟ تصریح کرد: ما ارتباط سلام و علیک‌مان را با ایشان داریم و این رابطه را ادامه می‌دهیم.

مصباحی مقدم با بیان اینکه آقای روحانی هیچ‌موقع برای حضور در جلسات جامعتین اعتراضی نداشته است،تصریح کرد: آقای روحانی حتی دعوت‌های بعدی که از ایشان می‌شد را هم نفی نکردند. ایشان رئیس‌جمهور است و امنیت هم اقتضا نمی‌کند که در هر جایی حضور پیدا کند.مشابه به این موضوع را هم در مورد آقای هاشمی داشتیم. ایشان زمانی که در قید حیات بودند گفتند که شرایط امنیتِ‌ من اقتضا نمی‌کند که بخواهم هرجایی حضور داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید