فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز منتشر شد

    کد خبر :74400

ستاد اقامه نماز کشور فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز در فضای مجازی» را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران پویا، فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» از سوی ستاد اقامه نماز کشور منتشر شد. این فراخوان به منظور جریان‌سازی و نهضت تولید محتواهای متنوع در زمینه نماز و توزیع در بین مخاطبان و در سطح فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحبنظران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال است.

اهداف فراخوان شامل شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی است.

محورها و موضوعات این دوره از فراخوان با عنوان تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات که شامل آثار نمایشی( پویانمایی، موشن گرافیک ، رئال، گیف )، طرح‌های گرافیکی( تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک)، پادکست های صوتی، استیکرهای نمازی و نیز تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای شامل بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و محصولات چند رسانه‌ای است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند به آدرس سایتی www.namazportal.ir مراجعه کنند. زمان و نحوه اعلام نتایج دهم آذر ماه 1396 از طریق سایت ستاد اقامه نماز خواهد بود. به آثار برگزیده رتبه‌های اول تا سوم در هر موضوع از محورهای فراخوان، هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

بیست و ششمین اجلاس سراسرس نماز با شعار «نماز در فضای مجازی» با هدف توسعه و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ نماز در بین جوانان و نوجوانان، ایجاد وحدت و تبیین مبانی فرهنگی در آذرماه سال جاری در استان هرمزگان برگزار می شود. این اجلاس از اجلاس‌های ممتاز کشوری است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب است.

بر اساس گزارشات رسیده از مسئولان اجرایی این اجلاسیه، جریان‌سازی و گفتمان‌سازی از موضوعات مهم این اجلاسیه خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید