عضو هیات رییسه مجلس:

تازه‌ترین جزییات تغییر و تحولات در کابینه جدید/ شنیده ام یک زن وزیر آموزش و پرورش می شود

    کد خبر :74160

عضو هیات رییسه مجلس از تغییر و تحولات حتمی در 4 وزارتخانه دولت خبر داد و گفت: حضور یک زن وزیر در کابینه دولت دوازدهم قطعی است.

اسدالله عباسی در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار کرد: تا این لحظه طبق اطلاعات واصله از نهاد ریاست جمهوری وزرای 4 وزارتخانه دفاع – اقتصاد و دارایی- آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری تغییر خواهند کرد و اینکه چه کسی تصدی این بخش ها را به عهده خواهد گرفت همچنان در مسیر گمانه زنی ها قرار دارد.

وی در خصوص حضور وزیر زن در کابینه دولت افزود: به احتمال زیاد کلید وزارت خانه آموزش و پرورش به دست یک زن داده خواهد شد و در سطح معاونت هم در اموری همچون معاونت زنان ریاست جمهوری، بانوان به حضور مستمر خود ادامه می دهند.

عباسی خاطر نشان کرد: آنچه از شواهد و قراین پیداست کابینه جدید تقویت شده و اشخاص قوی تر و بهتری برای وزارتخانه ها در نظر گرفته شده است.

وی از ابقای وزرای کشور، بهداشت و درمان، نفت و وزارت جهاد و کشاورزی خبر داد و گفت: مجلس با توجه به وقت کم و تسریع در تعیین تکلیف کابینه بلافاصه روند بررسی کابینه پیشنهادی دولت را آغاز خواهد کرد و تا اواخر هفته آینده این کار ادامه دارد که در مرحله بعد وزرا در پرسه رای اعتماد نمایندگان قرار می گیرند.

عباسی در خصوص ساعت حضور روحانی و هیات همراه در جلسه امروز مجلس برای معرفی کابینه گفت: طبق اعلام معاون اول رییس جمهور امروز سه شنبه کابینه معرفی خواهد شد و چنانچه به هر دلیل وقف های حادث شود جلسه به فردا چهارشنبه موکول خواهد شد اما در خصوص ساعت ورود رییس جهور به مجلس هنوز اطلاعی در این زمینه نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید