علي لاريجاني:

بايد بابت زحمت‌هاي کشيده شده در شهرداري تهران تشکر شود/ تعبير شهر سوخته سخن گزافي است

    کد خبر :73866

 

گروه حمل ونقل عمومي: رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه تعبير شهر سوخته درباره تهران فعلي سخن گزافي است، گفت: بايد بابت زحمت‌هاي کشيده شده در شهرداري تهران تشکر شود هرچند که مشرب‌هاي فکري يکديگر را قبول نداشته باشيم.
به گزارش  آريا علي لاريجاني در مراسم افتتاحيه خط 8 مترو تهران در ايستگاه فرودگاه امام خميني (ره) گفت: تصميم شهرداري براي آباداني شهر تصميم درستي بود و آقاي قاليباف انصافاً خوب کار کردند و براي به ثمر رسيدن پروژه‌هاي شهرمان زحمت‌هاي زيادي کشيده‌اند.
نماينده مردم قم در مجلس با اشاره به حکم قضايي دادگستري تهران و حاشيه‌هاي به وجود آمده براي افتتاح خط 8 مترو تهران گفت: امروز صبح در رسانه‌ها ديدم که جلوي اين پروژه را گرفته‌اند. بنده در اين مساله شبهه کردم و به دفتر گفتم که اين مساله را پيگيري کنند اما با توضيحاتي که آقاي قاليباف بيان کرد بايد بگويم خدا را شاکرم که توفيق افتتاح اين پروژه نصيب بنده شد.
علي لاريجاني که در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، اظهارکرد: اقدامات خوبي در راستاي توسعه مترو تهران صورت گرفته و با توجه به بازديدي که داشتم ايستگاه شهر آفتاب خط 8 متروي تهران بسيار مرتب و منظم بود و استانداردهاي لازم در اين خصوص رعايت شده بود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در خصوص حمايت‌هاي مجلس از تکميل مترو گفت: مسئولان ذيربط مترو برآوردهاي بودجه‌اي خود را براي اتصال خط مترو فرودگاه امام به پرند را به مجلس ارائه کنند و مجلس در اين زمينه همکاري مي‌کند.
لاريجاني با قدرداني از زحمات عوامل توسعه خطوط متروي تهران افزود: سپاه (قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء) نيز در ساخت متروي تهران زحمات زيادي کشيده است و بر اساس گزارشات خطوط مترو از ايمني خوبي برخوردار است.
وي با اشاره به سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي که در ساخت مترو صورت گرفته، ادامه داد: شهرداري تهران در خصوص توسعه مترو زحمات زيادي کشيده و يکي از کارهاي مهم تهران اين است که شبکه مترو کامل شد که کار باارزشي است و در اين رابطه سرعت کارها خوب بوده است.
رئيس نهاد قانونگذاري افزود: متروي خط 8 تهران روي مدت زمان و نحوه سفر مسافراني که تصميم دارند از فرودگاه امام (ره) سفر کنند تأثيرگذار است.
لاريجاني تصريح کرد: تکميل شبکه‌هاي مترو باعث تسريع در تردد مسافران مي‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید