رییس ستاد بازرسی مدینه تشریح کرد:

بازرسی از نحوه خدمات هتلها در مدینه ادامه دارد

    کد خبر :73814

رئیس ستاد بازرسی مدینه گفت: بازرسی از نحوه خدمات و سرویس دهی هتلهایی که پذیرای زائران ایرانی در مدینه هستند به‌صورت روزانه ادامه دارد و خوشبختانه تا امروز با مسئله قابل توجه یا حادی در زمینه فرآیند تغذیه و سایر برنامه‌های اجرایی مواجه نشده‌‌ایم.

به گزارش  پویا؛ مهدی منتظری امروز درباره برنامه‌های انجام شده در مدینه منوره اظهار کرد: بازرسی از نحوه خدمات و سرویس دهی هتلهایی که پذیرای زائران ایرانی در مدینه هستند به‌صورت روزانه ادامه دارد و خوشبختانه تا امروز با مسئله قابل توجهی در زمینه فرآیند تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، اسکان و بهداشت زائران روبرو نشده‌ایم.

وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکنون سه بازدید از مجموعه هتلهای محل استقرار زائران ایرانی در مدینه داشته و از نزدیک صحبتها، نظرات و پیشنهادات زائران را دریافت کرده است.

رئیس ستاد بازرسی مدینه منوره ادامه داد: به دلیل شرایط ویژه حج امسال و زمان اندکی که به منظور فراهم کردن امکانات لازم برای حضور زائران در اختیار داشتیم، این طور تصور می‌شد که با مشکلاتی مواجه شویم اما عملیات اجرایی میزبانی از ضیوف الرحمان تاکنون در مدینه منوره روانتر از سالهای قبل در حال انجام است و از زمان ورود زائران حتی نارضایتی نسبی هم نداشته‌ایم.

منتظری اظهارکرد: 24 هتل زائران ایرانی در دو منطقه شهر مدینه قرار دارند که منطقه یک با 15 هتل در ضلع شمالی و شمال غربی حرم نبوی و منطقه دو هم با 9 هتل در ضلع جنوبی است.

وی با بیان این که برای هر منطقه یک بازرس تعیین شده است، گفت: علاوه بر بازرسان، در حوزه‌های خدماتی هم که شامل تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، مسکن، بهداشت و درمان و همچنین اهل تسنن ناظرانی تعیین شده‌اند که به عملکرد این مجموعه‌ها نظارت دارند.

رئیس ستاد بازرسی مدینه منوره خاطرنشان کرد: در هر کاروان نیز افرادی با عنوان همکار افتخاری با ویژگیهای مورد نظر ستاد بازرسی پس از آموزشها و توجیهات لازم انتخاب شده‌اند که از طریق یک مسئول در هر منطقه نکات مورد نیاز و اشکالات احتمالی را به ستاد بازرسی منتقل می‌کنند.

منتظری با اشاره به اینکه نحوه ارتباط با واحد نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری در تمام هتل های محل استقرار زائران ایرانی در مدینه منوره اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: اطلاعات لازم و شماره تماسهای ضروری برای دریافت گزارشات، پیشنهادات و انتقادات زائران و عوامل اجرایی در نقاط پرتردد هتل ها از جمله ورودی آسانسورها و سالنهای غذا خوری که بیشتر در معرض دید است، نصب شده تا آنها از این طریق بتوانند با بازرس منطقه مورد نظر و نیز ستاد بازرسی بعثه مقام معظم رهبری تماس بگیرند.

اعزام زائرانی ایرانی به مدینه منوره تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت و از 19 مرداد پروازهای مدینه بعد به مقصد فرودگاه جده انجام می‌شود؛ تا سوم شهریورماه تمامی زائران به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید