کلاهبرداري 7 ميلياردي از هنرجويان بازيگري

    کد خبر :73741

رئيس پليس آگاهي استان گفت: فردي که با تاسيس دفتر امور فرهنگي و سينمايي جهت تهيه و توليد فيلم و آموزش بازيگري در استان هاي تبريز، تهران، کرمان و قم 7 ميليارد ريال از هنرجويان کلاهبرداري کرده بود، در قم دستگير شد.
به گزارش آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ”احمد کرمي” اظهارداشت: در پي وصول نيابت قضائي از کرمان مبني بر دستگيري فردي به اتهام کلاهبرداري از هنرجويان بازيگري بلافاصله موضوع در دستور کارآگاهان پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.
وي گفت: متهم با تاسيس دفتر امور فرهنگي و سينمايي جهت تهيه و توليد فيلم و آموزش بازيگري در استان هاي تبريز، تهران، کرمان و قم اقدام به تبليغات گسترده از طريق شبکه هاي مجازي نسبت به جذب تعدادي از جوانان علاقمند به حرفه مذکور را کرده بود.
رئيس پليس آگاهي استان قم افزود : نامبرده با پوشش مشارکت در ساخت فيلم اقدام به جذب سرمايه کرده و در فرصتي مناسب ضمن تعطيلي دفتر از محل متواري شد.
سرهنگ کرمي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي استان قم در ادامه با انجام اقدامات پليسي مخفيگاه وي را شناسايي و نامبرده را دستگير کردند.
رئيس پليس آگاهي استان قم با بيان اينکه متهم داراي پنج فقره سابقه کيفري است، افزود: نهايتاً وي در تحقيقات صراحتاً به بزه انتسابي و کلاهبرداري از هشت نفر به مبلغ هفت ميليارد ريال اعتراف که پس از تحويل به مرجع قضائي با قرار قانوني روانه زندان شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید